جلسه شورای آموزش و پرورش در منطقه زیدون برگزار گردید

شهبازی رئیس اداره آموزش وپرورش ،‌گزارشی از برنامه های اجرا شده در سال قبل و پروژه های نیمه تمام و برنامه ها و نیازمندی های سال جدید در قالب پروژه مهررا به حضار ارائه نمودند .

به گزارش بهبهان نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره آموزش وپرورش زیدون ، در ابتدای این جلسه شهبازی رئیس اداره آموزش وپرورش ،‌گزارشی از برنامه های اجرا شده در سال قبل و پروژه های نیمه تمام و برنامه ها و نیازمندی های سال جدید در قالب پروژه مهررا به حضار ارائه نمودند .

در ادامه آقای طاهری معاونت آموزشی ،‌گزارشی از وضعیت آموزشی و درصد قبولی دانش آموزان در هر سه مقطع تحصیلی بیان کردند .

سپس آقای گشتاسبی معاونت پرورشی و تربیت بدنی ،‌گزارشی از فعالیت های تابستانی کانون فرهنگی و هنری امام خمینی (ره ) و رشته هایی که در آن تدریس می شود را بیان کردند .

در ادامه جلسه و در صحبت های پایانی و جمع بندی جلسه ،‌ مهندس ساعد بخشدار زیدون ،‌ ضمن تقدیر و تشکر اززحمات همه پرسنل آموزش وپرورش و به ویژه رئیس اداره ،‌ از ایشان خواست که دانش آموزان و همکاران با انسجام کامل در راه پیمایی روز جهانی قدس شرکت نمایند .

در این جلسه مقرر گردید ، در جهت انسداد مبادی بی سوادی و همچنین آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید ،‌ جلسه ای با حضور و شرکت دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها برگزار گردد . همچنین مقرر گردید در جهت پی گیری تکمیل پروژه های ناتمام در منطقه زیدون ، و بهسازی مدارس ، ‌جلسه ای با حضور فرماندار و شرکت های خصوصی منطقه برگزار گردد .