۱۰ کشته و زخمی در محور اهواز – خرمشهر

خورنا: در این حادثه مرگبار که عصر روز یکشنبه اتفاق افتاد بر اثر تصادف سه خودرو در مسیر اهواز به خرمشهر پنج نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

روز یکشنبه در ساعت ۱۴:۳۶ و در ۱۰ کیلومتری جاده اهواز به خرمشهر یک دستگاه کامیونت با یک سرنشین با یک دستگاه خودروی پراید با چهار سرنشین برخورد کرد و در این حادثه یک دستگاه خودروی پژو با پنج سرنشین از جاده منحرف شد.

در این حادثه چهار سرنشین خودروی پراید و یک سرنشین کامیونت مصدوم شدند و پنج سرنشین پژو شامل دو خانم، دو آقا و یک دختربچه‌ متاسفانه در همان لحظه جان خود را از دست دادند.

با توجه به اینکه خوزستان به علت شرایط آب و هوایی مناسب در این موقع از سال و همچنین حضور پرشمار راهیان نور در مناطق عملیاتی، از ترافیک نسبتاً بالایی برخورد هستند، رانندگان باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مجاز باعث حفظ ایمنی خود و سرنشینان خودرویشان شوند.

به گزارش فارس از آبادان ،گفتنی است میزان ترافیک ورودی به استان خوزستان در نوروز ۱۳۹۱ نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است و از تاریخ ۲۵ اسفند ماه تا چهارم فروردین ماه ۱۵ نفر بر اثر حوادث رانندگی در جاده‌های استان جان خود را از دست داده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ نفر کاهش نشان می‌د‌هد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *