با حضور در منزل شهردار؛

دبیر شورای عالی امنیت ملی با شهردار اهواز دیدار کرد +تصاویر

خورنا همزمان با ایام عید سعید فطر  امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بهمراه هیاتی در منزل مهندس موسوی شهردار اهواز حضور یافت و در دیداری صمیمانه ضمن تبریک و شادباش بمناسبت حلول عید به بررسی مشکلات و مسائل شهر اهواز و روند فعالیت های عمرانی و مدیریت شهری در آن پرداخت.
9406_630
در این نشست که سردار علاسوند رییس شورای اسلامی شهر نیز حضور داشت مهندس موسوی گزارش کوتاهی ا ز پروژه های عمرانی در دست اقدام و برنامه های میان مدت و بلند مدت شهرداری در راستای آبادانی و سازندگی پایتخت ایثار و مقاومت ایران ارائه نمود و خواهان مساعدت و حمایت دبیر شورای عالی امنیت ملی بویژه در تمکین برخی صنایع و شرکت های ملی مستقر در اهواز جهت پرداخت حقوق مردم این خطه شد.
9401_901
امیر دریابان علی شمخانی نیز با تشکر از اقدامات سازنده مجموعه شهرداری و شورای اسلامی بویژه در زمینه اجرای پروژه های اساسی همچون توسعه پل سوم کیانپارس و نیز تغییر چهره شهر،در خصوص پیگیری پرداخت حقوق و عوارض شهرداری از سوی وزارت نفت و گفتگو با وزیر نفت در این زمینه قول مساعد داد.
9407_150
برخی کارشناسان بر این باورند در صورت پیگیری موضوع پرداخت مطالبات شهرداری از سوی وزارت نفت تحول بزرگی در روند عمران و آبادانی شهر اهواز و رسیدگی به مناطق محروم و حاشیه اهواز ایجاد خواهد شد.امیر دریابان تاکنون هر کجا وعده ای داده با قوت و اقتدار از رهگذر منافذ قانونی آنرا مورد پیگیری قرار داده است.
منبع: عصرما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد عیدانه یا تذکرانه؟ همین چند شب پیش بود که موسوی در شبکه خوزستان درخواست کرد که وزارت نفت روند پرداخت ها رو سریعتر کنه، شاید حق نداشته در مورد حقش چیزی بگه! شاید