احتمال معرفی نسخه‌ی فلزی تلفن‌‌هوشمند Galaxy در هفته‌ی آینده

9acda34517f879d836deddcda3e271bc_XL

زومیت – اخیراً شایعات و تصاویری در مورد نسخه‌ی فلزی تلفن‌هوشمند گلکسی سامسونگ با نام آلفا منتشر شد که در زومیت نیز به آن‌ها پرداختیم. براساس اخباری که در Sammobile منتشر شده، به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای در نظر دارد تا این تلفن‌هوشمند را هفته‌ی آتی میلادی یعنی روز دوشنبه به بازار عرضه کند.

ظاهرا گلکسی آلفا در مقایسه با گلکسی S5 از صفحه‌ی نمایش کوچکتری بهره می‌برد و همچنین دارای یکی از ویژگی‌هایی است که بسیاری از طرفداران محصولات سامسونگ در انتظار آن هستند، این ویژگی چیزی نیست جز بدنه‌ی فلزی.

گمانه‌زنی‌ها در مورد این تلفن‌هوشمند و همچنین نزدیک بودن زمان عرضه‌ی آن پس از انتشار تصاویر متعددی از آن قوت گرفت. اگرچه این تلفن‌هوشمند با شاسی فلزی روانه‌ی بازار خواهد شد، اما پیش‌بینی‌ها حکایت از این دارند که از نظر مشخصات فنی پایین‌تر از گلکسی S5 خواهد بود. با توجه به افشای اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این تلفن‌هوشمند، باید آن را در زمره‌ی تلفن‌های‌هوشمند میان‌رده‌ی بازار برشمرد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت احتمالی این محصول ارائه نشده است.

در ماه‌های اخیر شاهد انتشار اخبار متعددی در مورد عرضه‌ی یک تلفن‌هوشمند اندرویدی با بدنه‌ی فلزی بودیم که حالا به اعتقاد بیزنس اینسادر این تلفن دوشنبه هفته آینده رسما رونمایی خواهد شد. همچنین جالب است بدانید که براساس تصاویر منتشر شده توسط سم-موبایل در بدنه‌ی تلفن فلزی گلکسی آلفا از ترکیب فلز و چرم استفاده شده است.

۹ مرداد ۱۳۹۳