نکسوس ۶، یک فبلت ۵٫۹ اینچی ساخت موتورولا

Google-Nexus-5-black-aa-13 gsm

جی اس ام – زمانی که پروژه Android Silver توسط گوگل معرفی شد بسیاری از سایت های فناوری این احتمال را دادند که تولید گوشی های نکسوس به پایان رسیده است. مطلبی که اخیرا توسط گوگل رد شد تا همچنان خط تولید نکسوس پا بر جا باقی بماند. اما شایعات جدید بر روی این محصول جدید تمرکز کرده اند. بنا بر این شایعات، نکسوس ۶ یک دستگاه ۵٫۹ اینچی خواهد بود که با رمز Shamu توسط موتورولا تولید خواهد شد. این شایعات بعد از شایعاتی است که گفته شد تبلت بعدی نکسوس را اچ تی سی تولید خواهد کرد و حالا به نظر می رسد موتورولا و اچ تی سی، نکسوس های جدید را تولید خواهند کرد. گفته شده است که در نکسوس ۶ شاهد سنسور تشخیص اثر انگشت نیز خواهیم بود و نکسوس وارد بازار فبلت ها خواهد شد. اگر این شایعات حقیقت داشته باشد تبلت بعدی نکسوس نیز یک تبلت ۹ اینچی خواهد بود که توسط اچ تی سی تولید خواهد شد. بر روی هر دوی این دستگاه ها Android L نصب خواهد بود و به همراه آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید به بازار عرضه خواهند شد. هنوز زمان معرفی این دو دستگاه مشخص نشده است اما احتمال دارد تا در ماه نوامبر شاهد معرفی آن باشیم.

این شایعات وقتی قوت می گیرد که ال جی که تا پیش از این نکسوس ها را تولید می کرد، اعلام کرد خبری از پروژه های جدید گوگل ندارد و به نظر می رسد گوگل شرکای جدیدی را برای خود برگزیده است.

حال باید دید آیا این شایعات به حقیقت خواهد پیوست؟ آیا موتورولا محصول جدید گوگل را تولید خواهد کرد؟ آیا ورود نکسوس به بازار فبلت ها و داشتن رقبایی چون Note 3 موفقیت آمیز خواهد بود؟ نظر شما چیست؟

nexus 6 gsm

۸ مرداد ۱۳۹۳