جهش خرمشهر در اطلاع رسانی؛

رونمایی‌ از سامانه‌ خبری‌ دستگاه‌های‌ اجرایی‌ خرمشهر

به مناسبت عید سعید فطر و در جلسه شورای روابط عمومی‌های خرمشهر از سامانه خبری دستگاه‌های اجرایی شهرستان رونمایی شد.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار خرمشهر در جلسه شورای روابط عمومی که ظهر امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، اظهار داشت: سامانه خبری دستگاه‌های اجرایی یک سایت خبری متمرکز است که با هدف دسترسی آسان شهروندان و خبرنگاران راه اندازی شده است.

مصطفی رسول رویسی با تبیین اهمیت انعکاس اخبار و اطلاع رسانی به عموم مردم خطاب به مدیران روابط عمومی خرمشهر، گفت: از مدیران روابط عمومی شهرستان خرمشهر انتظار می‌رود اخبار مهم دستگاه‌های خود را به روز و به لحظه فرستاده و در این مورد اهتمام به خرج دهند.

وی، روابط عمومی‌ها را پیشانی ادارات خواند و تاکید کرد: با انعکاس به موقع و درست اخبار دستگاه‌ها، بازخورد مثبت از خود به نمایش می‌گذارند و عکس این قضیه نیز صادق است.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار خرمشهر، فراهم سازی فضای اسلامی و معنوی را از مهم‌ترین رسالت‌های روابط عمومی در ادارات خواند و افزود: این مهم از تاکیدات اسلام، رهبری و مسئولان استانی است و ایجاد و تدام این فضا بر ما یک الزام است.

این مسئول تصریح کرد: اهتمام بر مسئله نماز در طول سال و تکریم ارباب رجوع از مصادیق برقراری فضای معنوی و اسلامی است.

در این جلسه مسئولان روابط عمومی‌ها با استقبال از راه اندازی سامانه خبری جامع فرمانداری خواستار تعریف وظایف اصلی مدیران روابط عمومی به دستگاه‌ها و به حداقل رساندن فعالیت‌های جانبی برای پرداختن بیشتر به وظایف اصلی محوله و انعکاس بیشتر اخبار دستگاه‌های خرمشهری از رسانه ملی واحد آبادان شدند.