احتمال تداوم گرد و غبار وجود دارد

اداره کل هواشناسی خوزستان وضعیت هوای این استان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش بادهای قابل ملاحظه و شدید پیش بینی کرد

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان وضعیت هوای این استان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش بادهای قابل ملاحظه و شدید پیش بینی کرد و گفت: احتمال تداوم گرد و غبار در مناطق مختلف خوزستان وجود دارد.

بهرام جنتی دوشنبه جهت وزش باد را از شمال غرب عنوان و اظهار کرد: با توجه به وزش باد شدید احتمال وزش گرد و خاک در استان خوزستان در ساعات آینده وجود دارد.

وی همچنین افزود: شوش در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۲ درجه سانتی گراد و ایذه با دمای ۲۲درجه بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان بودند.

جنتی دمای فعلی اهواز را  45 درجه اعلام و اضافه کرد: در 24 ساعت آینده بیشترین و کمترین دما برای اهواز 46 و 32 درجه پیش بینی می شود.

روز گذشته نیز مدیریت بحران استانداری خوزستان نسبت به وزش باد شدید، بروز پدیده گرد و خاک، مواج شدن خلیج فارس و متعاقب آن اختلال در تردد شناورهای صیادی و تجاری هشدار داده بود.

این مدیریت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به هشدار سازمان مدیریت بحران کشور و اداره کل هواشناسی خوزستان، احتمال وضعیت ناپایدار جوی و بروز مشکلاتی برای شهروندان در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در استان وجود دارد.