وزیر کار: فرصت اشتباه کردن نداریم

وزیر تعاون، کار و رفاه گفت: در سال های اخیر درآمدهای کشور بدون اینکه اثری در فقرزدایی و توسعه داشته باشند خرج شد و ما دیگر فرصت اشتباه کردن نداریم.

آفتاب: علی ربیعی در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری وزارت کار و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: امروز رشد و توسعه کشور یک الزام و هدف اصلی است و حتی آن را می توان یک هدف سیاسی و امنیتی نیز تلقی کنیم، امروز نیازمند یک ضرورت برای رشد و توسعه کشور هستیم و زمان زیادی نداریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: فاصله ها روز به روز عمیق تر می شود و فرصت اشتباه کردن هم نداریم. منابعی که در کشور داریم به اندازه ای نیست که به آزمون و خطا دست زد. متاسفانه در سال هایی شاهد بودیم که درآمدهای کشور بدون اینکه اثری در رشد و توسعه کشور، فقرزدایی و ایجاد عدالت داشته باشند از بین رفتند.

ربیعی افزود: حرکت بر پایه تحقیق و کارشناسی یکی از جهت گیری های ما در دولت تدبیر و امید است و ما معتقدیم در راستای اقتصاد مقاومتی و از الزامات رشد و توسعه، توجه جدی به نخبگان داخلی، نوآوری و توجه جدی به سرمایه انسانی عظیم است.

وی افزود: امروز همه واقفند سرمایه انسانی موجود درایران می تواند به عنوان یک عنصر اساسی و یک موتور حرکت و سرمایه گرانقدر در مسیر توسعه و پیشرفت عمل کند.

به گزارش مهر، وزیر کار بیان داشت: از سوی دیگر صندوق های کشور را داریم که متاسفانه اقتصاد صندوقی و جایگاه آن در کشور نادیده گرفته شده است. صندوق ها در دیگر کشورها اکنون نقش اساسی در رشد و توسعه ایفا می کنند.