دژاگه فردا رسماً به العربی می‌پیوندد

یک روزنامه قطری گزارش داد هافبک تیم ملی کشورمان فردا رسماً بازیکن العربی می‌شود.

آفتاب: یک روزنامه قطری گزارش داد هافبک تیم ملی کشورمان فردا رسماً بازیکن العربی می‌شود.

روزنامه «الشرق» چاپ دوحه قطر گزارش داد اشکان دژاگه، هافبک ایرانی تیم فوتبال فولام فردا (یکشنبه) در تست‌های پزشکی العربی شرکت می‌کند و پس از آن قرارداد رسمی خود را با این تیم قطری به امضا خواهد رساند. بر اساس این گزارش دژاگه چند روز است که در در قطر به سر می‌برد و چندین بار در باشگاه العربی تردد کرده است. او همچنین پنجشنبه شب دیدار دوستانه الاهلی- العربی که بدون گل به پایان رسید را از روی سکوها تماشا کرد.

هافبک ۲۸ ساله تیم ملی کشورمان روز گذشته (جمعه) با دن پترسکو، سرمربی رومانیایی العربی هم دیدار داشته است. پیش از این اعلام شده بود که العربی با پیشنهادی ۵ میلیون پوندی خواهان جذب دژاگه است.

دژاگه در سال ۲۰۱۱ به دعوت کارلوس کی‌روش پاسخ مثبت داد و به تیم ملی ایران ملحق شد. او سهم بسزایی در صعود تیم ملی ایران به رقابت‌های جام جهانی 2014 و رسیدن تیم ملی به مرحله پایانی جام ملت‌های 2015 آسیا داشت.

به گزارش تسنیم، اشکان بین سال‌های 2004 تا 2005 برای هرتابرلین بازی کرد و در سال 2007 به ولفسبورگ ملحق شد، تیمی که با آن در سال 2009 قهرمانی بوندس‌لیگا آلمان را تجربه کرد. او در نهایت در سال 2012 با قراردادی سه ساله به فولام انگلیس ملحق شد و با وجود اینکه عملکرد خوبی که برای سفیدپوشان غرب لندنی داشت نتوانست مانع سقوط این تیم به دسته پایین‌تر شود.