نماینده رد صلاحیت شده ماهشهر در مجلس: هواداران در ۱۲ اسفند دشمنان نظام را مایوس کنند

خورنا: نماینده رد صلاحیت شده ماهشهر در مجلس گفت: هواداران اینجانب و عموم مردم ولایت‌مدار در شهرهای ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در ۱۲ اسفند با حضور حداکثری خود دشمنان نظام را مایوس کنند.

خلیل حیات‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر در بیانیه‌ای در خصوص انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ۱۲ اسفند روز سرنوشت‌ساز دیگری است و قطعاً با حضور حداکثری ملت بیدار و با بصیرت ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر در راستای استمرار حیات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

وی افزود: در این روز برای چندمین بار انسجام، یکپارچگی و موقعیت‌‌شناسی مردم و مسؤلان موجب یأس دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بی‌تردید در این مقطع حساس تاریخی دشمنان طماع و کینه توز این ملت بزرگ همچون گذشته و بلکه پیچیده‌‌تر از قبل طرح و برنامه‌هایی برای دلسرد کردن مردم و ایجاد یأس و تفرقه در بین جامعه اسلامی داشته و دارند.

حیات‌مقدم تصریح کرد: من بنا بر تکلیف و به تبعیت از امر ولایت، حضور شاداب و مشارکت گسترده و فراگیر مردم فهیم و قدرشناس شهرستان‌های بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام‌ خمینی(ره)، بخش‌ها و روستاهای تابعه حوزه انتخابیه خود را در انتخابت نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضروری دانسته و نتیجه آن را خواری دشمن و عزت و اقتدار ملی می‌دانم لذا به دلیل اهمیت موضوع، همه ما تکلیف داریم که زمینه حضور پرشور و آگاهانه آحاد مردم را فارغ از هر جناح و جبهه‌ای فراهم کنیم.

وی به نتیجه رسیدن این امر مهم را در گرو  قدرشناسی هرچه بیشتر از نعمت‌های انقلاب اسلامی و خدمات گسترده دولت و تبلیغ صادقانه و منصفانه برای کارهای بزرگ عمرانی در شهر و روستا اعم از فرهنگی‌، رفاهی، اقتصادی، اجتماعی، راه و ساختمان و بهداشت و درمان و تأمین اجتماعی دانسته و اظهار داشت: من در هر جایگاه و موقعیتی خود را مدیون انقلاب و خون شهدا و شما مردم آگاه و همیشه در صحنه می‌دانم  و از اینکه با یاری خداوند و حمایت و رأی خود فرصت چهار سال خدمت بی‌منت و صادقانه را برایم فراهم کردید، سر تعظیم در مقابل عظمت الهی و عزت شما مردم با کرامت فرود می‌آورم و همچنان خود را سرباز نظام ولایت و خدمت‌گذار مردم قدرشناس می‌دانم.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر بی‌طرفی خود در حمایت از کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی واظهار امیدواری درخصوص مشارکت مردم غیور و حماسه آفرین ایران اسلامی در انتخابات گفت: با تاکید بر حضور پرشور و شعور در انتخابات و انجام تکلیف شرعی و لبیک به ندای مقتدا و رهبر عزیز،‌ به صراحت اعلام می‌کنم که از هیچ نامزد انتخاباتی در دوره نهم حوزه انتخاباتی بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام‌خمینی(ره) و جایزان و بخش‌ها و روستاهای تابعه حمایت نمی‌کنم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • امیدیه خدا را شاکریم که حق حیات مقدم را کف دستان او گذاشت و رد صلاحیت شد. اگر 10 کاندیدای حال حاضر در انتخابات ،همه باهم وارد مجلس برای حوزه امیدیه و ماهشهر شوند بازهم امیدیه و ماهشهر هیچگاه رنگ پیشرفت را نخواهد دید.امیدیه و ماهشهر رو به نابودی خواهد رفت.واقعآ باید گفت:"دانشیار کجایی؟؟؟؟ چند روزی میشد که با نزدیک شدن تبلیغات در امیدیه با دیده شدن یکی از نزدیکان و همراهان دانشیار(برادر همسر آقای دانشیار،آقای م.م) کورسویی از امید برای حضور مجدد دانشیار در انتخابات برای ما امیدیه ای ها ایجاد شده بود ولی طبق شنیده ها تنها دلیل حضور این شخص پس از 4 سال در منطقه انجام یک سری کار اداری در دانشگاه امیدیه بوده و لا غیر... و این گونه بود که بازهم جو نا امیدی بر امیدیه حاکم شد .خدا به خیر کند....
  • ماهشهری خدا را شکر که رد صلاحیت شد به جای دفاع از حق و حقوق کارگران آنان را تهدید به اخراج می کند کاخ نشین خبر از کوخ نشین ندارد . خدا کند یک زجر کشیده وفادار به انقلاب بیاید نه کسانی که فقط با شعار ولایتمداری و دفاع از حقوق مردم جلو می آیند و بعد خداحافظ مردم بی بضاعت حداحافظ برای دیدنشان باید روزها بروی و بیایی آخر سر هم یک جواب نا امید کننده بالاخره ماهشهر با این همه پتروشیمی این وضعیت شهرش می باشد شهری مهمانپذیر که از سراسر کشور در این شهر در کمال آرامش و آسایش زندگی خود را به سر می برند اما مردم بومی از کمترین امکانات رفاهی و تفریحی
  • ماهشهر.امیدیه خلایق هر چه لایق . شماها لیاقتتون به یه مشت دزد و کلاهبردار و حروم خوره امثال ... و ....
  • صدای ماهشهری امیدیه ای هندیجانی صدای ایران است بله دقیقآ ما لیاقتمون یه مشت دزدو کلاهبردارو حروم خور مثل عاشور بندری و حیات مقدم و این یکی که قرار بیاده چرا و چه طوری دانشیارو از دست دادیم؟؟؟واااای وااااای وااای چرا باید با 4 کلام خوشکل و آبدار سرنوشت خودمونو به بازی بگیریم.من امروز توی هندیجان رای دادم اون هم به خاطر این که دشمن هوا برش نداره ولی سفید انداختم چون رای من فقط دانشیاره اینجوری که شنیدم اکثرآ همین کارو کردن ...
  • مهدی یل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی دانشیار سیری چند ؟مسلمون ؛سه دوره نماینده 4شهرستان بود با دک وپوزش تو سازمان انرژی چه ......کرد که این مادر مردهای که بعدش آمدن ومی آین نکردند ونخواهند کرد نه فقط حوزه انتخابیه امیدیه وماهشهر کل خوزستان مصداق همان شعر ای قلم است من 12اسفند رای دادم ولی سفید فقط به خاطر سید علی ودیگر هیچ
  • از من بشنوید....امیدیه.... اگر مجسمه دانشیار تو مجلس روی کرسی امیدیه ماهشهر هندیجان باشه 100 برابر شرف داره تا این افرادی که تازه نمیدونن از کدوم در مجلس باید وارد بشن آقا مهدی خودت داری میگی شهرستان؟؟؟امیدیه کی شهرستان شد؟چه طوری؟این یک موردش.بقیشو خودت بهتر میدونی اگه واقعآ بچه منطقه باشی.