مطور زاده: تسلیم قانون هستم / هواداران مشارکت حداکثری را فراموش نکنند

خورنا: نماینده رد صلاحیت شده مردم خرمشهر در مجلس گفت: با اینکه نسبت به رد صلاحیتم اعتراض دارم اما به حکم شرع و قانون آن را می‌پذیرم و از هواداران خود می‌خواهم مشارکت حداکثری را در انتخابات فراموش نکنند.

مصطفی مطورزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: قانون فصل‌الخطاب همه است و من با وجود آنکه به دلایل متعددی به رد صلاحیتم اعتراض دارم اما به قانون تن می‌دهم و آن را می‌پذیرم.

وی افزود: همه ما بایستی در هر شرایطی تسلیم قانون شویم و بنا به توصیه مکرر مقام معظم رهبری بایستی همه قانون را فصل‌الخطاب خود قرار دهند و اگر چه ممکن است برخی وقت‌ها کام ما بخاطر اجرای قانون تلخ شود اما این موضوع نباید باعث نادیده گرفتن جایگاه قانون شود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس هشتم خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از هواداران اینجانب در شهرستان خرمشهر از بدو شنیدن موضوع رد صلاحیتم به دفترم مراجعه کردند و ابراز گلایه می‌کردند و به شدت از این وضعیت ابراز نگرانی و ناراحتی کردند، اما من مجدانه از آنها خواستم در این زمینه صبور و مقاوم باشند.

مطورزاده گفت: شورای نگهبان بنا به وظیفه قانونیش عمل می‌کند و ما موظف هستیم به جایگاه والای این نهاد مهم و انقلابی احترام بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در فرصت‌های دیگر و بهتری از حق خودم دفاع کنم، اما در حال حاضر تنها خواسته من از مردم شریف خرمشهر و هواداران حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است، تا زمینه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی فراهم شود.

مطورزاده گفت: اگر چه از گردونه انتخابات خارج شدم اما هیچ‌ گاه از خدمت به شهروندان خرمشهری و این شهر عزیز دست برنخواهم داشت و در کنار مردم خواهم بود.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه آیا به هواداران خود توصیه خاصی برای حمایت از کاندیدایی کرده است یا خیر اظهار کرد: مردم خود به همه چیز آگاه هستند و نیازی به توصیه اینجانب نیست و هر فردی براساس درک خود از واقعیت‌های موجود بایستی نسبت به انتخاب فرد اصلح‌تر اقدام کند و من هیچ‌ گاه کسی را به انتخاب فردی، امر و نهی نمی‌کنم.

وی ابراز امیدواری کرد در ۱۲ اسفندماه شاهد حضور تاریخی مردم در پای صندوق رأی باشیم تا بهترین‌ها برای مجلس نهم انتخاب شوند.