راه‌اندازی ۱۶ رشته کارشناسی در دانشگاه پیام نور شادگان

خورنا : سرپرست دانشگاه پیام‌نور شادگان از راه‌اندازی ۱۶ رشته فنی ‌ومهندسی، هنری و صنایع دستی در مقطع کارشناسی از مهرماه امسال در این دانشگاه خبر داد.

هادی شمیل‌پور با بیان اینکه این رشته‌ها با توجه به استعدادها و پتانسیل‌ شهرستان در این دانشگاه راه اندازی شده است، افزود: امسال تقاضای ایجاد ۳ رشته کشاورزی، ریاضی محض و الهیات با گرایش علوم قرآن ‌و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد را به سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور کشور ارائه داه‌ایم.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور شادگان گفت: سوله صنعتی چند منظوره با مساحت بیش از هزار و ۶۰۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد تومان نیز در حال احداث است که تا پایان سال۹۰ به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه ‌داد: همچنین احداث ساختمان اداری ۳ طبقه از دیگر پروژه‌های عمرانی دانشگاه است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال احداث آن آغاز شود.

شمیل‌پور اظهار کرد: دیوارکشی محوطه دانشگاه به طول یک کیلومتر با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومان نیز از دیگر اقدامات دانشگاه در فصل تابستان بوده است.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور شادگان درباره اعضای هیات علمی این واحد آموزشی توضیح داد: دانشگاه با کمبود اعضای هیات علمی مواجه است و برای جذب عضو هیات علمی با دانشگاه پیام‌نور استان وارد مذاکره شده‌ایم.

وی گفت: استفاده از اساتید مجرب در مقطع دکتری یا دانشجوی دکتری و تجهیز آزمایشگاه و کارگاه‌ها از عوامل موثر در ارتقاء کیفیت آموزش دانشگاه در نیمسال نخست سال تحصیلی است.

شمیل‌پور ابراز امیدواری کرد که با کمک مسئولان شهرستان شادگان بتوانند سال آینده ۳ رشته در مقطع کارشناسی ارشد را در دانشگاه راه‌اندازی کنیم.