پتروشیمی بندر امام مغلوب شد، صنایع پتروشیمی پیروز میدان شد

خورنا: مرحله مقدماتی (رفت و برگشت) مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با مشخص شدن ۹ تیم از مجموع ۱۰ تیم راه یافته به مرحله پلی آف به پایان رسید.

حضور همزمان مهرام، ذوب آهن و پتروشیمی در رقابتهای بسکتبال باشگاههای غرب آسیا باعث لغو دیدارهایی در طول برگزاری مسابقات لیگ برتر شده است اما در هر صورت بدون احتساب دیدارهای معوقه، هفته بیست و دوم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور پنجشنبه شب با برگزاری ۵ دیدار برگزار شد که در پایان این دیدارها به جز یک تیم تکلیف ۹ تیم دیگر برای صعود به پلی آف مشخص شد.

در جریان دیدارهای پنجشنبه شب و در اصفهان تیم فولاد ماهان در مصاف با پتروشیمی بندر امام صاحب برتری شد. ماهانی ها با کسب این پیروزی جایگاه خود را در رده دوم جدول رده بندی تثبیت کردند. دیگر نماینده اصفهان در لیگ برتر یعنی ذوب آهن این شهر نیز این هفته میزبان مدافع عنوان قهرمانی بود. ذوب آهن و مهرام طی سالهای گذشته رقیب اصلی یکدیگر برعنوان قهرمانی بودند که البته هر بار هم این رقابت با برتری مهرام تمام می شد.

البته امسال فاصله دو تیم بیشتر از آن است که بتوان آنها را رقیب یکدیگر نامید اما در هر صورت جدال مهرام و ذوب آهن همیشه حساس و دیدنی بوده است مانند پنجشنبه شب که در نهایت رقابت دو تیم مانند مرحله رفت با برتری شاگردان مجتبی هاشمی به پایان رسید.

دیگر دیدار تعیین کننده این هفته از مسابقات بسکتبال لیگ برتر میان دو تیم شهرداری گرگان و لوله آ اس شیراز برگزار شد. این دیدار به منظور نهایی شدن وضعیت یک تیم از دو تیم برای صعود به مرحله پلی آف برگزار شد که با برتری گرگانی ها همراه بود. بازیکنان شهرداری گرگان با کسب این پیروزی صعود خود را به مرحله پلی آف قطعی کردند.

در سایر دیدارهای هفته پایانی مرحله برگشت مسابقات بسکتبال لیگ برتر صنایع پتروشیمی ماهشهر در دیدار خانگی مقابل دانشگاه آزاد پیروز شد و جهش ترابری قم نیز در زنجان متحمل شکست شد. نتیجه به دست آمده در هفته بیست و دوم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور به این شرح است:

* فولاد ماهان ۹۵ – پتروشیمی بندر امام ۸۴
* صنایع پتروشیمی ماهشهر ۷۵ – دانشگاه آزاد تهران ۷۳
* همیاری شهرداری زنجان ۸۴- جهش ترابری قم ۶۳
* شهرداری گرگان ۷۰ – لوله آ اس شیراز ۴۶
* ذوب آهن اصفهان ۶۸- مهرام تهران ۷۳

در پایان این دیدارها تیم های مهرام، فولاد ماهان، پتروشیمی بندر امام، دانشگاه آزاد، صنایع پتروشیمی، ذوب آهن اصفهان، شرکت ملی حفاری، شهرداری گرگان و شهرداری زنجان با قرار گرفتن در رده های اول تا نهم جدول رده بندی و بدون احتساب دیدارهای معوقه صعود خود را به مرحله پلی آف قطعی کردند.

درحال حاضر بازیکنان لوله آ اس نیز با قرار گرفتن در جایگاه دهم جدول جزو تیم های راه یافته به مرحله پلی آف محسوب می شوند اما تکلیف نهایی این تیم پس از برگزاری دیدار معوقه دو تیم پویا و ذوب آهن مشخص خواهد شد.

به گزارش مهر، جدول رده بندی تیم های شرکت کننده در مسابقات بسکتبال لیگ برتر در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی- بدون احتساب دیدارهای معوقه – به این شرح است. د/چا

۱- مهرام تهران، ۱۹ برد بدون باخت، ۳۸ امتیاز
۲- فولاد ماهان، ۱۷ برد، ۳ باخت، ۳۷ امتیاز
۳- پتروشیمی بندر امام ،۱۴ برد، ۶ باخت، ۳۴ امتیاز
۴- دانشگاه آزاد، ۱۴ برد، ۶ باخت، ۳۴ امتیاز
۵- صنایع پتروشیمی ماهشهر ، ۱۱ برد، ۹ باخت، ۳۱ امتیاز
۶- ذوب آهن اصفهان، ۱۲ برد، ۷ باخت،۳۱ امتیاز
۷- شرکت ملی حفاری اهواز، ۸ برد، ۱۴ باخت، ۳۰ امتیاز
۸- شهرداری گرگان، ۷ برد، ۱۵ باخت، ۲۹ امتیاز
۹- شهرداری زنجان، ۷ برد، ۱۵ باخت، ۲۹ امتیاز
۱۰- لوله آ اس شیراز ۶ برد، ۱۶ باخت، ۲۸ امتیاز
۱۱- پویای تهران ۶ برد، ۱۵ باخت، ۲۷ امتیاز
۱۲- جهش ترابری قم ۳ برد، ۱۸ باخت، ۲۴ امتیاز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *