احتمال جابه جایی برخی کاندیداها در حوزه جنوب خوزستان

خورنا: آخرین اخبار انتخاباتی در جنوب خوزستان از احتمال جابجا شدن برخی کاندیداها به شهرهای دیگر و پیشتازی جریان اصول‌گرایی در اکثر شهرهای این استان حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری انتخابات، رفته رفته تنور این رقابت پارلمانی نیز در حال گرم تر شدن است و البته در این میان مرز گروه‌های فعال در این عرصه هم روز به روز شفاف تر می‌شود.

جریانات سیاسی درگیر در این ماراتن انتخاباتی، امروز که کمتر از دو هفته تا مصاف جدی پای صندوق‌ها باقی مانده، به سرعت مشغول وزن کشی و چینش مهره‌های اصلی خود هستند.

در این حال آخرین وضعیت انتخاباتی در سطح شهرهای جنوبی استان خوزستان از مشارکت بالای مردم در این دوره از انتخابات حکایت دارد.

گرم شدن بازار میتینگ‌های سیاسی در محله‌ها و مناطق مختلف شب‌ها فضای سیاسی به شهرها بخشیده است.این روزها حسینیه‌ها و مساجد به محل رفت و آمد کاندیداها و هواداران آنها تبدیل شده و نامزدهای انتخاباتی به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازند.

در این حال برخی خبرها از احتمال جابجایی برخی کاندیداها از حوزه‌ای به حوزه دیگر حکایت دارد که احتمالاً این موضوع با توجه به تا ساعاتی دیگر به وقوع خواهد پیوست زیرا طبق قانون کاندیداها ۱۵ روز مانده به روز رای‌گیری می‌توانند حوزه انتخابی خود را جابجا کنند.

در این زمینه خبرهایی از احتمال جابجایی کاندیداهایی از اهواز به بهبهان، از اهواز به ماهشهر و از آبادان به شهر خرمشهر وجود دارد.

آخرین بررسی‌های میدانی از وضعیت رقابت‌های انتخاباتی از بالا بودن میزان اقبال عمومی نسبت به گزینه‌های جریان اصول‌گرایی در اکثر شهرهای خوزستان حکایت دارد.در شهرهای خرمشهر و ماهشهر با کنار گذاشته شدن نمایندگان فعلی این دو حوزه از رقابت انتخاباتی، دیگر کاندیداها با اطمینان خاطر بیشتری به معرفی و جذب رای مردم می‌پردازند.د/چا