لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان کشور به میزبانی ماهشهر برگزار می‌شود

دبیر هیات پینگ‌پنگ ماهشهر از برگزاری لیگ برتر پینگ‌پونگ بانوان کشور در دو رده جوانان و امید به میزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خورنا به نقل از ایرنا ایمان کاظمی‌نژاد اظهار کرد: مدتی بود که قصد داشتیم میزبان مسابقات کشوری در رده‌های مختلف در ماهشهر باشیم اما به دلایل مختلفی این مهم میسر نمی‌شد.

وی تصریح کرد: اما در حال حاضر با مساعدت فرماندار ورزش دوست و مردمی شهرستان بندرماهشهر و رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان و نیز همکاری رییس امور ورزش پتروشیمی بندر امام و همچنین همکاری رییس امور ورزش شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر میزبان مسابقات لیگ برتر بانوان در رده جوانان و امید کشور هستیم.

دبیر هیات پینگ‌پونگ ماهشهر بیان داشت: سعی داریم که برای تیم‌های مهمان در این دوره از مسابقات میزبان خوبی باشیم به همین دلیل اسکان تمام تیم‌های شرکت کننده در هتل و سالن مسابقات نیز از استانداردهای لازم برخوردار خواهد بود ضمن این که به منظور رفاه هر چه بیشتر تیم‌های شرکت کننده وسیله ایاب و ذهاب نیز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

کاظمی‌نژاد خاطرنشان کرد: بدون شک میزبانی در شهرستان ماهشهر می‌تواند در رشد بیش از پیش ورزشکاران رشته پینگ پنگ در شهرستان ماهشهر تاثیر بسزایی داشته باشد ضمن این که شهرستان ماهشهر در این مسابقات با دو تیم پتروشیمی بندرامام و هیات پینگ‌پنگ شهرستان ماهشهر شرکت خواهد کرد.

وی با بیان این که این دوره از مسابقات از ۲۸ بهمن‌ماه تا یکم اسفند برگزار می‌شود گفت: از همه کسانی که ما را در امر میزبانی یاری کردند تشکر و قدردانی می‌کنم ضمن اینکه امیدوار هستیم میزبان خوبی برای مهمانان عزیزمان از استان‌های مختلف کشور باشیم.

دبیر هیات پینگ‌پونگ ماهشهر در ادامه افزود: با تلاش و زحمات مربیان و مسوولان امر ورزش و نیز با حضور پرویز نوذری رییس فعال و زحمتکش هیات پینگ‌پنگ ماهشهر بازیکنان بانوان ماهشهر در دو سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.

کاظمی‌نژاد اظهار داشت: امیدواریم با انجام همایش‌های مختلف با حضور بازیکنان ارزنده کشور و نیز میزبانی مسابقات بتوانیم گامی موثر در پیشرفت رشته پینگ‌پنگ در رده بانوان برداریم.

وی یادآور شد: در حال حاضر ورزشکار با آتیه‌ای همچون ‘سیده زهرا علوی’ از شهرستان ماهشهر با وجود سن کم علاوه بر حضور در تیم ملی جوانان ایران به دسته برتر بزرگسالان کشور صعود کرده که نشان می‌دهد بانوان ماهشهری ظرفیت لازم را برای رسیدن به مراحل بالا را دارند.