وضعیت بازار ماهی‌فروشان آبادان نابسامان است

به گزارش خورنا به نقل فارس، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در بازدید از بازار ماهی‌فروشان و ترمینال برون‌شهری این شهرستان اظهار داشت: بازار ماهی‌فروشان آبادان یکی از جاذبه‌ها و قطب‌های گردشگری این منطقه است.
وی ادامه داد: اکثر مسافران در راستای تهیه انواع آبزیان در سفر خود به آبادان حتماً به بازار ماهی‌فروشان این شهر نیز سری می‌زنند.
فرماندار آبادان افزود: در همین راستا وضعیت این بازار باید از نظر بهداشتی، نظم، تهویه و … در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد.
وی با اشاره به وضعیت نامطلوب و نابسامان این بازار ادامه داد: مسئولان باید هرچه سریع‌تر نسبت به سامان‌دهی بازار ماهی‌فروشان آبادان از نظر بهداشتی، آب و فاضلاب، سیستم تهویه و … اقدام کنند.
ایلخاص‌زاده تصریح کرد: باتوجه به حضور مسافران در این بازار، فضای پیرامون بازارچه نیز باید سامان‌دهی  و اصلاح شود که امیدواریم مسئولان نسبت به این مسئله اهتمام بیشتری بورزند.
وی در ادامه همچنین با بازدید از ترمینال برون شهری آبادان، گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده در حال حاضر شاهد وضعیت مطلوب این ترمینال هستیم.
فرماندار آبادان اضافه کرد: البته ترمینال برون شهری آبادان همچنان نیازمند افزایش امکانات رفاهی و … است که امیدواریم مسئولان نسبت به افزایش و تأمین امکانات در راستای رفاه حال مسافران اقدام کنند.
وی اظهار داشت: ترمینال ایستگاه هشت آبادان باتوجه به وضعیت ترافیکی منطقه در مکان مناسبی قرار ندارد و مسئولان باید نسبت به جابه‌جایی این ترمینال به نقطه‌ای مناسب با برنامه‌ریزی و انجام مطالعات کارشناسی اقدام کنند.
ایلخاص‌زاده از شهرداری خواست در راستای ایجاد چهره‌ای مطلوب برای شهر در انجام موارد ذکر شده اهتمام بیشتری بورزد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد عمران و آبادانی بیش از پیش در منطقه باشیم.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مطلوبی در سطح شهر در حال انجام است که بهره‌برداری از این پروژه‌ها تحولی بنیادین در عمران آبادان به‌دنبال خواهد داشت.
فرماندار آبادان افزود: تعامل و هماهنگی مسئولان در راستای اجرای پروژه‌های مختلف در سطح شهر می‌تواند رشد و توسعه را برای شهر به همراه داشته باشد.
وی تعامل مسئولان آبادان را در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان مطلوب خواند و ادامه داد: امیدواریم مسئولان در راستای انجام وظایف خود و خدمت‌رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *