سه روز پس از اطلاع‌رسانی خورنا/دادستان ماهشهر خبر اختلاس ۵ میلیاردی را تایید کرد

خورنا: سه روز پس از انتشار خبر اختصاصی خورنا مبنی بر کشف اختلاس ۵۰ میلیارد ریالی در یکی از شعب بانکی ماهشهر دادستان این شهرستان صحت این خبر را تایید کرد.

به گزارش خورنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری خوزستان، رضا ابوالحسنی اظهار داشت: اقدام مشترک دستگاه قضایی و سربازان گمنان امام زمان(عج) از فساد مالی دیگری در این شهرستان پرده برداشت.

وی افزود: به دنبال گزارش اداره اطلاعات مبنی بر اختلاس در یکی از بانک های این شهرستان، دستگاه قضایی وارد میدان شد و پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که یکی از کارمندان شعبه، با دستکاری و ایجاد اسناد صوری، اقدام به اختلاس مبلغ ۵۴ میلیارد ریالی از موجودی بانک کرده است.

ابوالحسنی افزود: با توجه به این که قسمت عمده‌ای از این مبلغ در پروژه های ساختمانی و مسکن سرمایه گذاری شده است، این پروژه‌ها با دستور قضایی توقیف شد.

وی ادامه داد: متهم مذکور با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر همچنین از دستگیری سه نفر از اعضای یک باند فروش سکه‌های تقلبی در این شهرستان خبر داد.

ابوالحسنی اظهار داشت: با همکاری دادسرای شهرستان دزفول، سه نفر از اعضای یک باند که اقدام به فروش سکه های قدیمی تقلبی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان این که از این افراد تعداد ۷۰۰ سکه تقلبی کشف و ضبط شد، افزود: متهمان دستگیر شده به ارتکاب کلاهبرداری مشابه در شهرستان‌های دزفول و شوشتر نیز اقرار کرده‌اند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان ماهشهر ادامه داد: متهمان با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات بیشتر در این ارتباط ادامه دارد.

ابوالحسنی در ادامه از کشف یک گلوله خمپاره ۸۲ میلی‌متری خبر داد و افزود: بر اساس گزارش فرماندهی انتظامی ماهشهر و به دنبال گشت زنی ماموران انتظامی در مناطق مختلف شهر، یک گلوله خمپاره ۸۲ میلیمتری خمپاره لابه لای زباله‌ها کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: این گلوله که چاشنی آن عمل کرده بود، فاقد سرجنگی است.

ابوالحسنی گفت: تاکنون فرد یا افرادی در این خصوص دستگیر نشده‌اند اما تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.د/ال

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *