احتمال ترور احمدی نژاد به خاطر مصاحبه باهنر

خورنا: سایت روزنامه ایران در یادداشتی به شدت از مصاحبه اخیر باهنر انتقاد کرد و نوشت:

*باهنر از جمله افرادی است که از مناسبات قدرت باخبر است، هم از موهوم بودن جریان انحرافی خبر دارد و هم از ولایتمداری احمدی نژاد و هم از خطاهای نابخشودنی هم حزبی‌های خود ولی گویا کرسی‌نشینی دو دهه‌ای وی در مجلس شورای اسلامی منجر شده به مقولات سیاسی نگاه ابزاری داشته باشد.

*شخصیت‌شناسی باهنر نشان می‌دهد که ابایی از تناقض گویی در مصاحبه‌ها و سخنانش ندارد. اما به نظر می‌رسد مصاحبه اخیر باهنر یک پرده دیگر از برنامه‌های آینده جریانات مخالف دولت علیه شخص احمدی‌نژاد و دولت انقلابی و مردمی تحت مدیریتش را کنار زد.

*منظور باهنر از جریان موهوم انحرافی تنها به اطرافیان رئیس‌جمهور محدود نیست بلکه طبق شواهد و قرائن قطعی مخالفان صف کشیده در برابر دولت جریان انحرافی را چیزی جدای از احمدی‌نژاد نمی‌دانند؛ از سویی خود باهنر با اشاره به سخنان طعنه‌آمیز چندماه پیش ذوالنور، همان تعبیرات را به کار برده و در پاسخ به این سؤال که «می‌خواستیم بدانیم شما لیدر جریان انحرافی را در رأس این جریان می‌دانید یا همانند برخی اصولگرایان رئیس دولت را؟» می‌گوید:‌ «فکر می‌کنم بامزه‌ترین تعبیر، حرف آقای ذوالنور است که این دو تا لاله و لادن هستند و نمی‌شود آنها را از هم جدا کرد.»

*یک ماه پیش از عملیات ترور شهید دکتر شهریاری و دکتر عباسی، جان ساورز رئیس سرویس جاسوسی انگلیس (MI6) از انجام عملیات‌های پنهان برای متوقف کردن برنامه‌ی هسته‌ای ایران خبر داده بود و بعد از این اظهارات شاهد انجام چند ترور پی در پی بودیم که در نهایت به ترور شهید مصطفی احمدی روشن منجر شد. بعد از این اتفاق بلافاصله نگاه‌ها به سمت ساورز و صحبت‌های قبلی آن رفت. به نظر می‌آید صحبت‌های اخیر باهنر نیز حاوی نکات خطرناک ضدامنیتی است که در صورت روی دادن مسئولیت آن بر عهده وی و محفلی است که از همان روزهای ابتدایی تشکیل دولت نهم با تمام توان به توطئه و دسیسه‌چینی علیه مردم و دولت برآمده از آن پرداخته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • من عاقبت کسی که بخواهد جلوی رهبر عزیزمان ایستادگی کند نابودی است.احمدی نژاد باید توبه کند ایشان لیاقت ریاست جمهور مردم ولایت مدار ایران را ندارد.