برگزاری نخستین همایش بسیج پتروشیمی کشور در منطقه ویژه ماهشهر

خورنا: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر گفت: مراسم نخستین همایش مشترک مدیران عامل و فرماندهان بسیج شرکت‌های پتروشیمی سراسر کشور در روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن ‌ماه برگزار می‌شود.

علی یزدانی اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد برگزاری دهه فجر سازمان منطقه ویژه، این سازمان میزبان نخستین همایش مشترک مدیران عامل و فرماندهان بسیج شرکت‌های پتروشیمی سراسر کشور خواهد بود.

وی افزود: دهه فجر در ۳۳ سال گذشته یکی از عوامل صدور انقلاب به دنیا بوده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با تأکید بر اهمیت بزرگداشت جشن‌های سالگرد انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: جهان به دید اسوه و الگو به نظام اسلامی ما نگاه می‌کند و با وجود تبلیغات منفی دشمنان می‌بینیم که سران خیزش‌های ارزشمند اخیر و بانی حرکت‌هایی که منجر به ایجاد بهار عربی و جنبش بیداری اسلامی شده همه انقلاب اسلامی ایران را به‌عنوان الگو و اسوه انقلاب خود پذیرفته‌اند و این مسئله موجب تشدید دشمنی ابرقدرت‌ها علیه حکومت ما شده است.

وی ادامه داد: یکی از عوامل مهم صدور انقلاب همین بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر بوده است.

یزدانی خاطرنشان کرد: بزرگداشت دهه فجر یک سنت نیکو و بجاست که هر ساله با ادبیات جدید مقاومت و ایثار برای دنیا ترجمه می‌شود.

به گفته وی امسال نیز محافل و مجالس این ایام باید با نو آوری و با محوریت تأکیدات و بیانات رهبری در تمام زمینه‌ها برگزار شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با اشاره به اینکه این سازمان نیز برنامه‌های ویژه‌ای را در راستای گرامیداشت این دهه مبارک در دستور کار دارد، گفت: برگزاری جشن‌های خیابانی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، مسابقات فرهنگی و مذهبی و ورزشی، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و… از جمله مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر امسال خواهد بود که توسط این سازمان در شهرستان به اجرا گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به تاریخ همایش مذکور خاطرنشان کرد: مراسم نخستین همایش مشترک مدیران عامل و فرماندهان بسیج شرکت‌های پتروشیمی سراسر کشور در روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن‌ ماه برنامه‌ریزی شده که روز اول به همایش و روز دوم به دیدار مدیران عامل و فرماندهان بسیج شرکت‌های پتروشیمی از مناطق عملیاتی اختصاص داده شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *