پرداخت بدهی مشترکین به آبفای اروندکنار

به گزارش خورنا به نقل از فارس، سیدزمان موسوی اظهار داشت: اداره آب و فاضلاب اروندکنار در راستای رفاه حال مردم این منطقه تاکنون خدمات مطلوبی را ارائه داده و همواره سعی بر تلاش برای انجام کار بهینه‌تری را داشته است.
وی افزود: اروندکنار از محرومیت‌های بسیاری برخوردار بوده و با وجود دارا بودن از وضعیت جغرافیایی متناسب و دارا بودن از ویژگی‌های طبیعی بسیار اما همچنان از چشم مسئولان مغفول مانده است.
رئیس آبفای اروندکنار در ادامه به روند بی‌توجهی مسئولان به مطالبات آبفای این منطقه اشاره کرد و گفت: مشترکین اروندکنار مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به این اداره بدهکارند.
به گفته وی ۴۰ درصد مبلغ بدهی مربوط به مشترکان خانگی و نهادهای دولتی از قبیل نیروهای مسلح، شهرداری و برخی از شرکت‌های مربوطه حضور فیزیکی در شهر ندارند، است.
موسوی با بیان اینکه مشترکین باید بدهی معوقه خود را به آبفای اروندکنار هر چه سریع‌تر پرداخت کنند خاطرنشان کرد: البته مطالبات آب بهای مشترکین با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم از این پیگیری‌ها نتیجه مطلوب حاصل شود.
وی با بیان اینکه این روند افزایش مطالبات سبب شده که هزینه‌های تأمین و نگهداری تأسیسات شبکه، تعمیر شکستگی، ماشین‌آلات با مشکل مواجه شود خاطرنشان کرد: همچنین حقوق پرسنل این اداره با مشکل مطالبات به موقع تأمین نمی‌شود.
رئیس آبفای اروندکنار با اشاره به اینکه تنها با رفع مشکل اعتباری، زمینه حل مشکلات اروندکنار و تبدیل این شهر به منطقه‌ای گردشگری و امکان جذب توریسم فراهم می‌شود افزود: از مسئولان شهرستان و استان خوزستان انتظار داریم در حل مشکلات اروندکنار یاری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *