پیشرفت مسکن مهر در امیدیه مطلوب است

خورنا: فرماندار امیدیه گفت: پیشرفت و روند تکمیل روند مسکن مهر در شهرستان مطلوب است.

حسین لامی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای تکمیل پروژه مسکن مهر در منطقه پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.
وی افزود: در این راستا با تعاونی‌های مسکن مهر و دستگاه‌های خدمات‌رسانی، شهرداری، اداره برق و سازمان آب جلسات متعددی برگزار و وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بررسی شده است.
فرماندار امیدیه تصریح کرد: با تمهیدات صورت گرفته تا پایان سال‌جاری تعداد یک هزار واحد مسکونی در سایت ۳۵ هکتاری امیدیه به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران نسبت به تسریع و رفع مشکلات موجود در روند کار پروژه‌ مسکن مهر گفت: لازم است در این راستا همه دستگاه‌های مرتبط همت بیشتری داشته باشند.
لامی‌زاده خاطرنشان کرد: پروژه مسکن مهر شهرستان، پیشرفت کاری بسیار خوبی داشته است.
وی افزود: مسکن مهر از جمله پروژه‌هایی است که دولت برای حل مشکل مسکن در کشور به اجرا گذاشته و اعتبارات کلانی به صورت دستوری به آن اختصاص داده است.
فرماندار امیدیه اشاره کرد: با توجه به همگانی بودن پیشرفت مسکن مهر در کشور، باید همه دستگاه‌های اجرایی در خصوص روند توسعه و تکمیل آن بکوشند.
وی عنوان کرد: همه تلاش دولت ‌خدمتگزار و ما، خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد و افرادی است که تاکنون صاحب خانه نشده‌اند.
لامی‌زاده در ادامه خطاب به اعضای تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان گفت: از اعضا می‌خواهیم در راستای تسریع در روند تکمیلی پروژه مسکن مهر شهرستان با تعاونی‌ها تعامل و همکاری لازم را برقرار کنند.
وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت دستگاه‌های اجرایی شهرستان در موعد مقرر شاهد بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر شهرستان و تحویل آنها به اعضا باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *