بهره‌برداری از ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در خوزستان

خورنا: فرماندار بهبهان از بهره‎برداری از پروژه‎های زیادی به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در سطح خوزستان در دور چهارم سفر دولت به این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی‎محبوب صبح امروز در جلسه شورای اداری بهبهان که در تالار آفاق این شهرستان با حضور مسئولان شهری برگزار شد، ضمن تبریک هفته وقف اظهار کرد: بهبهان برگ‎های زرین بسیاری از واقفین داشته و پس از ورود به این شهر همه این موقوفات نمایان است.
وی افزود: این میزان وقت در سطح کشور بی‎نظیر بوده و در حال حاضر نیز ده‎ها پروژه در سطح این شهرستان در حال اجرا و برخی نیز در حال کلنگ‎زنی است که در دهه فجر این روند افزایش خواهد یافت.
باذلی‎محبوب تصریح کرد: تمام بهبهان مزین به موقوفات بوده و باید در مراسمی جداگانه و شایسته از آنها تقدیر و تشکر شود که اداره اوقاف باید زمینه این امر را فراهم کند.
وی در ادامه به برگزاری مراسم یادمان شهدای شیمیایی بهبهان در محل یادمان این شهیدان در کیلومتر ۱۰ جاده اهواز ـ خرمشهر اشاره کرد و گفت: این مراسم هر ساله شاهد استقبال بسیار خوب مردم بوده که در سال‌جاری نیز بالغ بر ۴ هزار نفر در این مراسم حضور داشتند.
باذلی‎محبوب ادامه داد: ما نیز به دنبال احداث ساختمان یادمان بوده‌ایم که هم‌اکنون از سازمان گردشگری اعتباراتی به این موضوع اختصاص داده شده و به زودی شاهد آغاز احداث این ساختمان خواهیم بود.
وی افزود: هم‌چنین از وزارت راه دستورات لازم برای جاده چهار کیلومتری حد فاصل یادمان تا محور اصلی اهواز ـ خرمشهر را گرفته‌ایم و هیئت ‎مدیره‎ای نیز برای پیگیری امور این یادمان تشکیل شده است.
فرماندار بهبهان در ادامه از ابلاغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبارات فرهنگی به بهبهان خبر داد و اظهار کرد: همه دستگاه‎های مربوطه باید نهایت تلاش خود را انجام دهند تا این اعتبارات به صورت دقیق در محل‎های تعیین شده صرف شود و هیچ کوتاهی پذیرفتنی نیست.
وی هم‌چنین ضمن اشاره به نزدیک بودن سفر چهارم دولت به خوزستان، هدف اصلی این سفر را پیگیری مصوبات هیئت دولت در دورهای اول، دوم و سوم سفرها به استان دانست و عنوان کرد: در این سفر پروژه‌هایی به ارزش بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید و ما نیز در بهبهان به دنبال آن هستیم که پروژه‌های مصوب در دورهای قبلی سفر ریاست جمهوری به خوزستان را پیگیری کنیم.
باذلی‌محبوب خاطرنشان کرد: در همین راستا همه دستگاه‎ها باید پروژه‎های خود را بررسی و نتیجه را به فرمانداری اعلام کنند و در این میان هیچ عذر و کوتاهی از هیچ دستگاهی پذیرفته نخواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *