فرماندار ماهشهر خواستار تعامل خبرنگاران ماهشهری با مسئولان اجرایی شهرستان شد

خورنا: فرماندار ماهشهر تعامل مضاعف خبرنگاران ماهشهری با مسئولان اجرایی شهرستان را خواستار شد.

منوچهر حیاتی اظهار کرد: با توجه به اینکه عصر حاضر دنیای ارتباطات است باید رسالت خبرنگاران در ابعاد گسترده‌تری انجام شود تا ارتباطات همواره مستحکم‌تر و قوی‌تر صورت پذیرد.
وی افزود: دولت‌ امروز با تعامل هر چه بیشتر با مردم و مشارکت آنها در زمینه‌های مختلف توانسته‌ خدمات ارزنده‌ای به اقشار مختلف جامعه عطا کند.
فرماندار ماهشهر تصریح کرد: البته همیشه کم و کاستی و نواقص در ارائه خدمات وجود دارد و در این خصوص باید مردم فعالانه و با مشارکت هر چه بیشتر در رفع این نواقص مسئولان را حمایت کنند.
وی خطاب به خبرنگاران و رسالت اصلی آنها گفت: خبرنگاران نقش بسیار سازنده و تخریبی در بخش‌های مختلف جامعه می‌توانند ایفا کنند.
حیاتی خاطرنشان کرد: این قشر می‌تواند با انعکاس اخبار صحیح و واقعیت‌های جامعه در راستای تعالی و رشد زمینه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی بکوشند و از طرفی دیگر با در نظر داشتن برخی مسائل سوء، اهدافی عکس را اعمال کنند.
وی اضافه کرد: همه خبرنگاران باید به دنبال انعکاس حقایق جامعه باشند و از منابع موثق اخبار را تهیه کنند.
فرماندار ماهشهر ادامه داد: ادبیات محاوره‌ای ما باید به گونه‌ای باشد که اصلاح، پیشرفت و رفع کاستی‌ها از آن حاصل شود نه اینکه تنها با افکار خود مشکلات و دیگران را حلاجی و ارزیابی کنیم.
وی هم‌چنین از خبرنگاران خواست در رصد گزارش‌های شفاف، تازه و به موقع، دقت کرده و صحت و سلامت خبر را مدنظر کار خود قرار دهند.
حیاتی هم‌چنین عنوان کرد: تعامل خبرنگاران این شهرستان در خصوص انعکاس خبری و تهیه رویدادهای مسئولان و افراد مرتبط با امور شهری در بخش‌های مختلف منطقه نیز باید براساس درج واقعیت‌ها باشد.
وی ادامه داد: در این زمینه می‌توان به آن خبر به معنای واقعی خبر ایده‌آل و سالم و واقعی گفت.
فرماندار ماهشهر با تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ماهشهر گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری همه اقشار مختلف شهرستان بتوانیم روز ‌‌به‌ روز ماهشهر را به جایگاه در شأن شهروندان آن نزدیک‌تر کنیم.