تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس ماهشهر

خورنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر از تمدید مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره کشوری عکس فجر این شهرستان خبر داد.

سیدمحمدرفیع الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: نظر به اینکه داوری آثار رسیده به هفتمین جشنواره کشوری عکس فجر بندر ماهشهر از تاریخ ۲۸ دی‌ماه ۹۰ آغاز می‌شود، عکاسان می‌توانند آثار خود را تا پایان وقت اداری روز ۲۷ دی‌ماه ۹۰ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در راستای اعتلای سطح فرهنگ و هنر در منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نیست.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر تصریح کرد: مطمئنا ارتقای سطح هنر در منطقه می‌تواند موجبات پیشبرد ابعاد دیگر اجتماعی از جمله فرهنگ را نیز به ارمغان آورد.
وی اضافه کرد: در همین راستا این اداره اقدام به برگزاری جشنواره، نمایشگاه و برنامه‌های متعدد علمی، فرهنگی و هنری می‌کند و در آن با ایجاد انگیزه اقشار مختلف به‌ویژه جوانان را دعوت به تعامل و همکاری می‌کند.
الهی خاطرنشان کرد: البته حمایت مسئولان استانی در این خصوص بی‌تأثیر نبوده و نقش اول و آخر را در شکوفایی استعدادهای هنری و فرهنگی شهرستان ایفا می‌کند.
وی خطاب به مسئولان استانی ادامه داد: مسئولان مرتبط باید در این راستا تمهیدات بیشتر اندیشیده و زمینه‌ و بسترهای رشد خلاقیت جوانان ماهشهری را فراهم کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر همچنین عنوان کرد: با توجه به قرار داشتن در ماه صفر نیز این اداره برنامه‌های متعددی را تدارک دیده که در آن مسائلی چون تبیین ارزش‌های فرهنگی عاشورا را گنجانده است.
وی بیان کرد: در ماه محرم نیز با برگزاری “نخستین مراسم تعزیه” در این شهرستان نیز در راستای اشاعه فرهنگ عاشورا و کربلایی در بین شهروندان تلاش مضاعفی را ارائه دادیم.
الهی تصریح کرد: شهرستان ماهشهر دارای ظرفیت‌های بالای هنری و فرهنگی است.
وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان استانی روز به روز شاهد ارتقای سطح مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *