شناسایی و دستگیری یک جاسوس عراقی در ماهشهر

خورنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر از شناسایی و دستگیری یک جاسوس عراقی در این شهرستان خبر داد.

رضا ابوالحسنی صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بندرماهشهر اظهار کرد: خوشبختانه نهادهای امنیتی و انتظامی و همچنین دستگاه قضایی اشراف خوبی بر امنیت منطقه دارند و در حال حاضر امنیت نسبی قابل قبولی بر شهرستان حاکم است.
وی ادامه داد: این امنیت نسبی با همت اعضای شورای تامین شهرستان و همدلی که بین آنها ایجاد شده به دست آمده که جای تقدیر فراوان دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر با بیان اینکه دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی و انتظامی به تنهایی نمی توانند بحث امنیت را به طور کامل تامین کنند تصریح کرد: در این راستا همه باید دست به دست یکدیگر داده و نهایت تلاش خود را به کار ببرند.

ابوالحسنی در ادامه از شناسایی و دستگیری یک جاسوس عراقی در شهرستان ماهشهر خبر داد و گفت: نهادهای ذی ربط با اشراف امنیتی که بر منطقه دارند یک جاسوس عراقی را که وارد ماهشهر شده بود دستگیر کرده و تحویل مقامات استان دادند.

وی همچنین به انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و تاکید کرد: در مقطعی بسیار حساس قرار داریم زیرا انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک بحث بسیار حساس و سرنوشت ساز است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر حضور حداکثری مردم در انتخابات را مستلزم رضایت و اعتماد آنها به مسئولان دانست و اظهار داشت: چنانچه رضایت و اعتماد مردم نسبت به مسئولان جلب شود مردم نیز همانطور که در عرصه های مختلف به خوبی نشان داده اند از دل و جان مایه خواهند گذاشت.

ابوالحسنی در ادامه با بیان اینکه ایام انتخابات نباید به فرصتی برای تصفیه‌ حسابهای سیاسی تبدیل شود همه آحاد شهروندان به ویژه نامزدهای نمایندگی مجلس و طرفداران آنها را به رعایت اخلاق انتخاباتی توصیه کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر یادآور شد: هرگونه استفاده از اموال دولتی به نفع یا علیه نامزدهای انتخابات جرم است و دستگاه قضایی قاطعانه با این موضوع برخورد می‌کند.

ابوالحسنی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: بحث جلوگیری از حیف و میل اموال بیت المال نیز به جدیت در دستور کار دستگاه قضایی شهرستان ماهشهر قرار گرفته و در این راستا هیچ تساهل و تسامحی صورت نمی گیرد.

وی تاکید کرد: بنابراین دستگاهها و ادارات ماهشهر باید در اجرای پروژه‌ها و طرحهای خود از طولانی شدن بی مورد آنها که موجب صرف هزینه های بیشتر می شود جلوگیری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *