تعمدی با هیئت فوتبال آبادان همکاری نمی‌شد

به گزارش خورنا به نقل از فارس، غلامعلی ناصری اظهار داشت: به خاطر دلایلی مثل مداخله رئیس تربیت‌بدنی آبادان، پرداخت نشدن مطالبات ما از سوی باشگاه صنعت نفت و در اختیار نداشتن سخت افزار لازم برای برای برگزاری مسابقات باشگاهی در آبادان، از سمت خود استعفا دادم.
وی که صبح امروز موافقت هیئت فوتبال استان خوزستان را با استعفای خود دریافت کرد، افزود: کسانی که می‌توانستند به هیئت فوتبال ٱبادان کمک کنند به صورت تعمدی این کمک را دریغ کرده تا در نهایت شاهد تضعیف فوتبال در این شهرستان باشیم.
رئیس هیئت فوتبال آبادان اضافه کرد: حاضر نبودم با شرایط فعلی در هیئت فوتبال آبادان فعالیت کرده و استعفای رسمی خود را تقدیم هیئت فوتبال استان خوزستان کردم.
وی با اشاره به این موضوع که سال گذشته نیز برای برگزاری مسابقات باشگاهی در آبادان با کارشکنی‌هایی مواجه شده است، خاطرنشان کرد: سال پیش نیز با وجود مداخلات و مشکلات فراوانی که داشتیم، صبر و تحمل کرده و مسابقات را برگزار کردیم.
ناصری تصریح کرد: با توجه به این موضوع که امسال استقلال هیئت فوتبال گرفته شده بود تصمیم گرفتم که استعفا بدهم.
وی اضافه کرد: به عقیده بنده هیئت فوتبال آبادان و تربیت‌بدنی این شهرستان همانند دو بال قدرتمند می‌توانستند برای پیشبرد اهداف فوتبال منطقه تلاش کنند که متاسفانه در سال جاری یکی از این دو بال با مشکل مواجه شده بود.
غلامعلی ناصری؛ رئیس هیئت فوتبال آبادان بعد از دو سال فعالیت، به شکل رسمی از این پست استعفا داد.