اختصاص پنج هزار میلیارد ریال به طرح توسعه ماهشهر

خورنا: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از اختصاص پنج هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح پنج ساله توسعه این شهرستان خبر داد.
منوچهر حیاتی صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ماهشهر اظهار کرد: مبلغ پنج هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح پنج ساله توسعه شهرستان ماهشهر اختصاص یافته که تمام دستگاه ها و ادارات برنامه های خود را در این راستا به فرمانداری اعلام کنند.
وی تصریح کرد: مدیران دستگاه ها باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا اعتباری که به این موضوع اختصاص پیدا کرده به طور کامل جذب و صرف توسعه این شهرستان شود.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در ادامه به سفر قریب الوقوع هیئت دولت در قالب دور چهارم سفرهای استانی به خوزستان و شهرستان ماهشهر اشاره کرد و گفت: تمام مدیران دستگاه های شهرستان ماهشهر باید به این موضوع نیز توجه داشته و برنامه ها و طرحهای خود را برای بررسی و تصویب توسط هیئت دولت، هر چه سریعتر ارائه کنند.

حیاتی با بیان اینکه دور چهارم سفر هیئت دولت به استان خوزستان به احتمال فراوان در هفته پایانی دی ماه یا اوائل بهمن ماه انجام خواهد شد از مدیران دستگاه ها و ادارات شهرستان بندر ماهشهر خواست در سریعترین زمان ممکن برنامه ها و طرحهای خود را به فرمانداری اعلام کنند.

وی در ادامه به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات آینده یک حرکت ملی است که در حال صورت گرفتن است.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار بسته ایم که این انتخابات به نحو احسن صورت بگیرد که در این راستا همه ادارات و دستگاه‌ها باید نهایت همکاری را داشته باشند.