راه‌انداری بازارچه خوداشتغالی بانوان در شادگان

خورنا: فرماندار شادگان از راه‌انداری بازارچه خوداشتغالی بانوان با هدف عرضه محصولات تولیدی بانوان شادگانی به بازار این منطقه خبر داد.

سعید فیوضی  اظهار کرد: زمینه و بسترسازی اشتغال برای زنان در جامعه بسیار مهم و ارزشمند است.
وی افزود: از جمله این موارد می‌توان به اشتغال خانگی در راستای پیشبرد و توسعه فعالیت‌های خانگی زنان و بانوان اشاره کرد.
فیوضی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۸۱ پرونده تسهیلات مشاغل خانگی ویژه بانوان در شهرستان تشکیل شده، گفت: با توجه به استقبال زنان خانه‌دار شهرستان از اجرای طرح تسهیلات مشاغل خانگی تاکنون تعداد ۴۱۷ پرونده در اداره کار و امور اجتماعی و ۲۰۶ پرونده، توسط صندوق مهر امام رضا (ع) در شهرستان تشکیل شده که از این تعداد ۴۸۱ پرونده خاص بانوان است.
وی ادامه داد: بانوان می‌توانند با دریافت تسهیلات ویژه مشاغل خانگی در زمینه مهارت‌های مورد علاقه‌شان تخصص ببینند.
فرماندار شادگان با بیان اینکه همچنین بانوانی که دارای مدرک کمیسیون بانوان هستند پس از ثبت‌نام در سایت مشاغل خانگی می‌توانند برای تشکیل پرونده و اخذ تسهیلات به صندوق مهر امام رضا (ع) واقع در شهرستان مراجعه کنند، عنوان کرد: ایجاد اشتغال برای زنان خانه‌دار می‌تواند به مراتب پیشرفت اقتصادی خانواده را رقم بزند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر افراد زیادی در زمینه تولید محصولات و صنایع دستی فعالیت می کنند تصریح کرد: دریافت کنندگان تسهیلات خوداشتغالی محصولات تولیدی خود را به بازار عرضه خواهند کرد و با توجه به این موضوع در نظر داریم یک بازارچه خوداشتغالی بانوان، در شادگان راه‌اندازی کنیم.
فیوضی خاطرنشان کرد: فرمانداری این شهرستان در این خصوص برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار داده است.
وی ادامه داد: همه تلاش ما در راستای ایجاد محیطی مناسب برای زندگی شهروندان این منطقه است.
فرماندار شادگان در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام بتوانیم بیش از پیش زمینه‌های توسعه و شکوفایی فعالیت‌های بانوان این منطقه را رقم بزنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *