سرپرست تیم فوتبال نفت امیدیه: داور به ضرر هر دو تیم سوت زد

خورنا: سرپرست تیم فوتبال نفت امیدیه گفت: داور بازی دو تیم نفت امیدیه و نفت نوین آبادان به ضرر هر دو تیم سوت زد.

علیرضا آلبوغبیش عصر امروز بعد از پیروزی ۲ بر ۱ تیمش در خانه صنعت نفت نوین آبادان اظهار داشت: بازی خوبی را در مقابل تیم صنعت نفت نوین آبادان در خانه حریف به نمایش گذاشته و مستحق کسب هر سه امتیاز بودیم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: تیم ما در حالی به این پیروزی با ارزش و حیاتی دست یافته و در مسابقات لیگ دسته دوم از مدعیان صعود به شمار می‌رود که مجموعه بازیکنان و کادر فنی آن تا به امروز حتی یک ریال از مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند.
سرپرست تیم فوتبال نفت امیدیه که در اواسط نیمه دوم مسابقه به دلیل به نحوه قضاوت داور بازی از کنار زمین اخراج شد، افزود: به عقیده من داور مسابقه با سوت‌های اشتباه خود در روند کاری هر دو تیم تاثیر گذاشت و به هیچ وجه در حد و اندازه قضاوت در لیگ دسته دوم کشور نبود.
وی خاطرنشان کرد: داور مسابقه خطای پنالتی مدافع حریف را روی کیومرث چراغی مهاجم ما نگرفت و دو کارت زرد بی‌مورد را به بازیکنان نفت امیدیه نشان داد ضمن اینکه معتقدم گل نفت‌ نوین در موقعیت آفساید به ثمر رسید.
آلبوغبیش از دیدار هفته بعد تیم خود در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم ایران گفت و تصریح کرد: با برد شش امتیازی که در مقابل تیم دوم جدول رده‌بندی مسابقات صنعت نفت نوین آبادان کسب کردیم روز سه‌شنبه هفته آینده در دیداری خانگی میزبان نوژن نوشهر هستیم.
وی در پایان اضافه کرد: شک نکنید که هدف اصلی تیم فوتبال نفت امیدیه صعود به مسابقات لیگ دسته اول ایران است.
تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم کشور با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب مهمان خود نفت امیدیه شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *