پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه آبرسانی به مسکن مهر هندیجان

خورنا: مدیرعامل شرکت آبفای استان خوزستان از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه آبرسانی به مسکن مهر هندیجان خبر داد.

محسن پویا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: به منظور تأمین آب آشامیدنی حدود ۲ هزار واحد مسکونی در قالب تعاونی‌های مسکن مهر این طرح را اجرا کردیم که تاکنون تا حدود ۷۰ درصد پیشرفت را در آن شاهد بوده‌ایم.
وی با اشاره به تعداد مشترکان شبکه آب تصریح کرد: تاکنون ۹۶ اشتراک آب به متقاضیان صاحب مسکن مهر در شهرستان هندیجان واگذار شده ‌است.
مدیرعامل آبفای خوزستان طول شبکه آب مسکن مهر هندیجان را ۱۰ هزار و ۳۷۷ متر ذکر کرده و گفت: میزان اعتبارات هزینه شده برای اجرای این طرح تاکنون بالغ بر ۳۶۰ میلیون تومان بوده ‌است.
پویا در ادامه به طرح شبکه فاضلاب مسکن مهر هندیجان نیز اشاره کرد و افزود: پیشرفت این طرح تاکنون در حدود ۵۰ درصد بوده و تعداد اشتراک‌های واگذار شده در شبکه فاضلاب مسکن مهر هندیجان نیز ۹۶ اشتراک بوده ‌است.
وی در خصوص میزان اعتبارات مورد نیاز برای راه‌اندازی شبکه فاضلاب مسکن مهر هندیجان گفت: اعتبارات صرف شده برای این طرح بالغ بر ۳۸۰ میلیون تومان و طول طرح نیز ۴ هزار و ۵۸۲ متر تعیین شده ‌است.
مدیرعامل شرکت آبفای استان خوزستان با بیان اینکه طرح مسکن مهر مهم‌ترین ابزار دولت برای پاسخ‌گویی به نیاز متقاضیان مسکن و جلوگیری از ازدحام تقاضا در این بخش است، خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه برای راه‌اندازی پروژه‌های مسکن مهر در کشور از سال ۸۶ آغاز شده ‌است که امید می‌رود با پیشرفت موثر هرچه سریع‌تر نیاز متقاضیان مسکن در کشورمان را برطرف سازد.
پویا در پایان با اشاره به فعالیت‌های تمام دستگاه‌های استانی برای تسریع آماده‌سازی مسکن مهر در خوزستان گفت: تمام تلاش خود را برای پیشرفت سریع این پروژه‌ها و دستیابی مردم استان به مسکن به‌کار خواهیم گرفت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *