برگزاری نخستین همایش یاد یاران در منطقه ویژه ماهشهر

خورنا: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه ماهشهر از برگزاری نخستین همایش یاد یاران در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی این شهرستان با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگر خبر داد.

علی یزدانی در خصوص همایش “یاد یاران شهید در قطب بزرگ صنعت پتروشیمی” اظهار داشت: همایش “یاد یاران” به یاد شهدای گرانقدر حراست شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر در تالار آفرینش این منطقه برگزار شد.
وی افزود: کرامات نهفته در خاطرات شهدا سخن فراوان بوده و زندگی این پرندگان از قفس نفس‌رسته سرشار از عجایب ناشی از دیده خدایی داشتن آنها است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر تصریح کرد: شهدا اهل یقین هستند و در روایات مختلف آمده که هر شهید در روز قیامت برای هزار نفر یا بیشتر شفاعت می‌کند.
وی اضافه کرد: فضای شهدا، فضای عطرآگینی بوده که حضور در آن موجب شادی و سرور معنوی می‌شود.
یزدانی خاطرنشان کرد: مجاهدت شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان که دفاعی غیورانه از اسلام و جمهوری اسلامی بود، اسلام و امت اسلامی را سرافراز کرد.
وی همچنین عنوان کرد: به باور سازمان ما، بزرگداشت شهیدان و ایثارگران از یک سو تعظی مصبر و صلابت و تکریم فخر و شرافت است و از سوی دیگر تعمیم شور و حماسه و تحصیل نورهدایت، تکریم و تجلیل پژواک شمشیرهایی بوده که در طول تاریخ ۱۴۰۰ ساله مصاف اسلام با کفر طنین افکنده است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با تأکید بر ضرورت تکریم و تعظیم به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ادامه داد: تجلیل از شهادت و ایثارگری، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه بقای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی افزود: امسال اولین سالی است که همایش یاد یاران با حضور ایثارگران و خانواده شهدای حراست برگزار می‌شود و خوشبختانه پیشانی ایثارگری و افتخار این کسوت در صنعت پتروشیمی، متعلق به همکاران حراستی مادر منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است.
یزدانی در پایان گفت: امیدواریم با حرکت در مسیر انقلابی و اسلامی شهدا بتوانیم روز به روز کشورمان را به سوی اهداف والا و متعالی نظام و انقلاب سوق دهیم.