محمد نظارت شهردار خرمشهر شد

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: محمد نظارت با چهار رأی موافق اعضای شورای شهر خرمشهر، شهردار شهرستان شد.

سیدصباح حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: طی جلسه اعضای شورای اسلامی در محل این شورا، “محمد نظارت” به‌عنوان شهردار شهرستان خرمشهر منصوب شد.
وی افزود: این جلسه روز گذشته با حضور اعضای شورای شهر شهرستان و چهار گزینه مورد نظر شهرداری برای معرفی برنامه‌های‌شان بین ساعات سه تا شش و نیم بعدازظهر انجام شد.
این عضو جدید شورای اسلامی شهر خرمشهر تصریح کرد: گزینه‌های معرفی شده برای شهرداری این شهرستان، عبدالمجید عقیلی، محمد نظارت، رحیم جافری و همچنین شهرام شاکری یوسفی بوده‌اند که همگی سوابق بسیار خوب و درخشانی در خدمت به مردم داشته‌اند.
وی اضافه کرد: در این جلسه نماینده ویژه فرماندار شهرستان نیز حضور داشت.
حسینی خاطرنشان کرد: در این جلسه “محمد نظارت” با چهار رأی موافق و “عبدالمجید عقیلی” با دو رأی موافق برگزیده شدند.
وی ادامه داد: هم‌اکنون در حال انجام کارهای تشریفاتی این مهم بوده و ترجیحاً شهردار منصوبی طی یک ماه آینده کار خود را در شهرستان رسماً آغاز می‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر همچنین عنوان کرد: شهرداری این شهرستان سه ماه از وجود سرپرست بهره‌مند بوده و خوشبختانه با این تصمیم به کار رسمی‌تر و جدی‌تر خود ادامه می‌دهد.
وی با اشاره به میزان تحصیلات شهردار جدید گفت: محمد نظارت دارای تحصیلات “لیسانس عمران” بوده و ید طولایی در خدمت به مردم استان خوزستان دارد.
حسینی با اشاره به اندک سوابق شهردار جدید شهرستان تصریح کرد: نظارت به مدت ۱۶ سال شهردار شهرهای استان خوزستان از جمله بهبهان، خرمشهر، رامهرمز بوده و همچنین سمت مدیریت عمومی و اداری سازمان آب و برق استان را نیز بر عهده داشته است.
وی در پایان گفت: امیدواریم با هماهنگی شهرداری و شورای شهر اسلامی شهرستان روز به روز شاهد رفع مشکلات موجود در منطقه و عمران و آبادی بیشتر آن در راستای ایجاد رضایت شهروندان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *