بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر در محور مواصلاتی هندیجان به دیلم

خورنا: فرماندار هندیجان از بهره‌برداری ۱۰ کیلومتر در محور جاده مواصلاتی هندیجان به دیلم خبر داد.

بهروز فرج‎الهی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در هندیجان با اعلام این خبر اظهار داشت: در جاده ارتباطی بین استان خوزستان به استان بوشهر، به زودی ۱۰ کیلومتر از محور جاده آنتنی هندیجان به دیلم مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی درخصوص اعتبارات بهره برداری از این طرح گفت: میزان اعتبار مورد نیاز برای ساخت این جاده بالغ بر پنج میلیارد تومان بوده‎است.
فرماندار هندیجان با اشاره به بهره برداری از جاده دیگری در این شهرستان تصریح کرد: جاده روستای چم‎رحمان در شهرستان هندیجان نیز در حال حاضر آماده بهره برداری است که اعتبار آن بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان است.
فرج‎الهی افزود: این اعتبارات همگی از محل اعتبارات تملک دارایی‎های شهرستان هندیجان هزینه شده‎است.
وی با بیان اینکه طرح‎های متعدد بهسازی جاده‎های روستایی و شهری در هندیجان به منظور رفاه حال مسافران اجرا می‎شوند خاطرنشان کرد: پس از پایان گرفتن پروژه جاده چم‎رحمان به دنبال بهسازی و آسفالت جاده دهنو از توابع بخش مرکزی شهرستان هندیجان هستیم.
فرماندار هندیجان با اشاره به اینکه مشکل عمده جاده‎های روستایی تصادفاتی است که هرساله در این جاده‎ها رخ می‎دهند اظهار داشت: با اتمام پروژه‎های ترمیم و احداث اتوبان در جاده‎های روستایی هندیجان امیدواریم در آینده و به ویژه در سال جدید و تعطیلات نوروزی کمتر شاهد تصادفات و حوادث ناگوار در جاده‎ها باشیم.
فرج‎الهی ادامه داد: تحول در عمران و آبادی هندیجان و به خصوص در مناطق روستایی نیازمند عزم جدی مسئولان، کمک‏‎های مالی به موقع و نظارت مستمر آنان برروی پروژه‎های نیمه تمام و همچنین تلاش برای جذب اعتبارات برای بهره برداری و تکمیل طرح‎های اجرایی در این زمینه است.
وی با بیان اینکه مردم هندیجان مردمی صبور و مقاوم در مقابله با مشکلات هستند تصریح کرد: مسئولان باید قدردان این مردم بوده و در راستای رفع محرومیت‎های آنان از هیچ کوششی فروگذار نباشند.
فرماندار هندیجان درپایان گفت: امیدواریم که اتمام عملیات اجرایی این پروژه‎ها گامی موثر در مسیر پیشرفت اقتصادی و عمران شهرستان هندیجان باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *