جاده‌های روستایی شادگان آسفالت می‌شود

خورنا: فرماندار شادگان گفت: آسفالت جاده‌های روستایی شادگان، با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی انجام می‌شود.

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: شهرستان شادگان دارای زمینه‌ و قابلیت‌های مختلف اقتصادی و تجاری است که باید بیش از پیش توسط مسئولان استانی تقویت شود.
وی افزود: مردم این شهرستان از کمبود امکانات رنج برده و با وجود اقدامات صورت گرفته هنوز جای کار بسیار دارد.
فرماندار شادگان در خصوص اقدامات صورت گرفته اخیر در این شهرستان تصریح کرد: عملیات آسفالت راه روستایی در این شهرستان در بخش وسیعی آغاز شده است.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون آسفالت راه روستاهای نهر گبین و خروسی جنوبی به طول ۹ کیلومتر در حال انجام است.
فیوضی خاطرنشان کرد: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی آسفالت شده است.
وی ادامه داد: این عملیات شامل خاک‌ریزی، شن‌ریزی بیس و آسفالت و احداث یک دستگاه پل دالی در روستاهای نهر گبین بوده است.
فرماندار شادگان با بیان اینکه پل مذکور به طول چهار و نیم کیلومتر و تعریض انجام گرفته افزود: همچنین روکش آسفالت در روستای خروسی جنوبی به طول چهار و نیم کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد همراه است.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه‌ها پایان یافته عنوان کرد: عملیات احداث جاده و آسفالت در روستاهای بیت عزیز، نهر شیخ ، املیحه، فراهانی، نهر جراح، نهر صالح، ابوعاگوله، شاخت الخان دو، جفال و مدینه در حال احداث شد.
فیوضی با اشاره به میزان اعتبار تخصیص یافته در این خصوص گفت: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین شده است.
بنا به گفته وی در حال حاضر عملیات آسفالت مذکور پیشرفت فیزیکی ۵۷ تا ۸۷ درصد دارد.
فرماندار شادگان در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات در دستور کار و حمایت‌های مسئولان استان روز به روز شاهد ارتقای سطح اجتماعی و اقتصادی در منطقه باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *