ورزش هندیجان در آتش بی‎پولی می‎سوزد

خورنا: سرمربی باشگاه فوتبال خلیج‎فارس هندیجان گفت: ورزش هندیجان در آتش بی‎پولی و کمبود بودجه می‌سوزد.

خلف عبادی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: باشگاه فوتبال خلیج‎فارس هندیجان از جمله باشگاه‎هایی است که در رده‎های سنی مختلف رشته‎های فوتبال و فوتسال در سال گذشته به مسابقات سوپر لیگ استان خوزستان راه یافته و حضور خود را در این لیگ تثبیت کرده ‎است.
وی افزود: تیم نوجوانان خلیج‎فارس نیز که در مسابقات کشوری زیر ۱۵ سال شرکت کرده‎است تاکنون توانسته دو بار به مقام قهرمانی دست یابد.
سرمربی باشگاه فوتبال خلیج‎فارس هندیجان با بیان اینکه بی‎توجهی به باشگاه‎های ورزشی باعث تعطیلی باشگاه‌ها و کناره‌‎گیری ورزشکاران آنها شده است، تصریح کرد: مشکل اصلی تیم نداشتن یک حامی مالی است که با توجه به عدم تزریق بودجه به این باشگاه، کمک‎های مالی به آن از طریق هواداران جمع‎آوری می‎شوند تا جایی که بازیکنان و مربیان تیم  هزینه انجام بازی‎های مختلف را به طور شخصی فراهم می‎کنند.
عبادی با اشاره به بازی‎های سوپر لیگ استان گفت: به دلیل نبود بودجه کافی در زمان مسابقه با تیم پولاد دزفول، یک ساعت قبل از بازی به دزفول رسیدیم و توان سفر یک روز قبل از بازی را نداشتیم.
وی ادامه داد: همچنین این تیم به دلیل مشکلات متعددی که دارد در بازی با تیم شهید جهان‎نژادیان آبادان با ماشین‎های شخصی یا اجاره‎ای به آبادان سفر کرد.
سرمربی باشگاه فوتبال خلیج‎فارس هندیجان علاوه بر آن با اشاره به مشکلات تیم‎های جنوب، ساحل و شاهین که در مسابقات مختلف استانی حضور دارند اظهار داشت: در صورت عدم تخصیص بودجه‎ کافی از سوی مسئولان به این تیم‎ها شاهد خداحافظی ورزشکاران جوان و نوجوان با این رشته‎های ورزشی خواهیم بود.
عبادی درخصوص زیرساخت‎های زمین چمن هندیجان خاطرنشان کرد: درصورتی که مسئولان فکر اساسی برای احیای این زمین نکنند به زودی این زمین چمن از بین خواهد رفت.
وی در ادامه با اشاره به سالن چندمنظوره هندیجان تصریح کرد: سالن چندمنظوره تربیت‎بدنی هندیجان مدتی است برای ساخت یک استخر تخریب شده‎ اما متأسفانه بعد از گذشت یک‎سال از تخریب آن همچنان نیمه‎کاره رها شده ‎است.
سرمربی باشگاه فوتبال خلیج‎فارس هندیجان افزود: سالن‌های متعدد دیگری نیز در این شهرستان نیاز به تعمیرات اساسی دارند و اجزای زیادی از آنها از جمله کف‎پوش و روشنایی و سقف نیاز به تعمیرات دارند.
عبادی اضافه کرد: اگر مسئولان ورزشی کشور و استان به ورزش شهرستان هندیجان توجهی نکنند در آینده شاهد تعطیلی تیم‌های ورزشی این شهر خواهیم بود.
وی در پایان با اشاره به بی‎توجهی روزافزون مسئولان گفت: مسئولان باید چاره‎اندیشی کرده و هزینه‎ها و اعتباراتی را در اختیار باشگاه‎های ورزشی قرار دهند تا شاهد ادامه افتخارات تیم‎های ورزشی هندیجان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *