اجرای عملیات بهسازی و جدول‌کاری روستاهای هندیجان

خورنا: بخشدار مرکزی هندیجان از اجرای عملیات بهسازی و جدول‌کاری در روستاهای این شهرستان خبر داد.

بهنام خزعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: عملیات بهسازی و جدول‌کاری در برخی از روستاهای هندیجان از جمله رگ سفید، جبرآباد و چم‌تنگ از توابع بخش مرکزی در حال حاضر با سرعت بالایی در حال اجراست و در مراحل پایانی به سر می‌برد.
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده عملیات بهسازی و شن‌ریزی در این روستاها تا آغاز دهه فجر امسال به انجام و پس از آن این جدول‌ها به بهره‌برداری خواهند رسید.
بخشدار مرکزی هندیجان در خصوص میزان اعتبار این طرح گفت: اعتبارات مورد نیاز برای بهسازی جداول روستای رگ سفید بالغ بر ۱۰۰ میلیون و در روستاهای جبرآباد و چم‌تنگ در حدود ۱۳۰ میلیون تومان است.
خزعلی با اشاره به سایر پروژه‌های عمرانی روستاهای بخش مرکزی شهرستان هندیجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی در سطح روستاهای چم‌کلگه، جبرآباد و چم‌کنار در حال اجرا هستند که با توجه به سرعت بالای پیشرفت این پروژه‌ها امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد اتمام همه آنها باشیم.
وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم محروم روستاها از وظایف اصلی مسئولان است، تصریح کرد: با توجه به احساس مسئولیت در انجام وظایفی که بر دوش ماست به طور روزانه به سرکشی روستاها و دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی از نزدیک پرداخته و مشکلات روستاییان را حتی در روزهای تعطیل از نزدیک بررسی می‌کنیم.
بخشدار مرکزی هندیجان ادامه داد: این سرکشی‌ها و دیدارهای مستقیم با مردم روستا و اطلاع از مشکلات آنها ما را در رفع هرچه سریع‌تر محرومیت‌های آنان یاری می‌کند.
خزعلی در پایان با اشاره به اینکه مسئولان باید همواره پاسخ‌گوی مشکلات مردم باشند، گفت: مردم باید همواره مشکلات خود را با ما درمیان بگذارند تا بتوانیم با دقت بیشتر و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آنها بکوشیم.