آغاز مراحل نازک‌کاری تعاونی‌های مسکن مهر ادارات خرمشهر

به گزارش خورنا به نقل از فارس، پرویز آقاپور اظهار داشت: در راستای محقق ساختن پروژه عظیم مسکن مهر در شهرستان باید همه مسئولان مرتبط دست در دست هم با تعامل و پشتکار به سوی پیشرفت و ارتقای این طرح حرکت کنند.
وی ادامه داد: طرح مسکن مهر از جمله اقداماتی است که دولت خدمتگزار در راستای سیاست‌های خود برای بهره‌مندی اقشار کم‌درآمد جامعه از مسکن مناسب و حل مشکل مسکن جوانان مورد اجرا گذاشته شده است.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر ادارات خرمشهر افزود:‌ این طرح هم اکنون به یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های در حال اجرا در کشور تبدیل و در همه شهرها شاهد اجرای این پروژه هستیم.
وی ادامه داد: دولت نیز برای اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر این پروژه تسهیلات بسیار مناسبی را در اختیار متقاضیان قرار داده به‌گونه‌ای هم‌اکنون بهترین فرصت برای خانه‌دار شدن همه اقشار فراهم شده است.
آقاپور تصریح کرد: در مجموع همه امکانات و تجهیزات دولتی و اداری برای اجرای طرح مسکن مهر شهرستان بسیج شده است.
وی گفت: در حال حاضر ۹ تعاونی فعال در بخش مسکن مهر ادارات عملیات اجرایی این پروژه را با سرعت مطلوبی انجام می‌دهند.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر ادارات خرمشهر اضافه کرد: در حال حاضر ۵۲۰ واحد مسکن مهر ادارات در قالب ۹ تعاونی فعال در حال احداث است.
وی اظهار داشت: شهید بهروز مرادی ۶۰ واحد مسکن مهر، نظام پزشکی ۴۰ واحد، دانشگاه علوم و فنون ۶۰ واحد، روبیان ۴۰ واحد، کاوه ۸۰ واحد، اروندان ۲۰ واحد، بسیجیان ۲۰۰ واحد و الکل سازی تعاونی‌های فعال در خرمشهر هستند.
آقاپور خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمام تعاونی‌های مسکن مهر ادارات خرمشهر مراحل سفت‌کاری را به اتمام رسانده و وارد فاز نازک‌کاری شدند.
وی افزود: در حال حاضر ۲۰ واحد مسکن مهر ادارات خرمشهر آماده بهره‌برداری و تحویل به متقاضیان خرمشهری است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به متقاضیان تحویل داده شود.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر ادارات خرمشهر ادامه داد: امیدواریم با تعامل و همسویی هر چه بیشتر مسئولان مرتبط و تعاونی‌های مسکن مهر، تحویل تعداد واحدهای مورد نظر به شهروندان محقق شود.