سرمربی جدید صنعت‌نفت بازی شنبه را از نزدیک می‌بیند

خورنا: سخنگوی باشگاه نفت آبادان گفت: به احتمال فراوان سرمربی جدید تیم ما بازی روز شنبه در مقابل نفت تهران را از نزدیک تماشا می‌کند.

علیرضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: با وجود شایعه‌های بسیار، خیلی زود موضوع مربیگری گزینه بومی در تیم صنعت نفت را فراموش کردیم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: به هر حال در شرایط فعلی عقیده داریم بهترین انتخاب ممکن برای هدایت تیم فوتبال نفت آبادان مربی خارجی است.
سخنگوی باشگاه صنعت نفت با اشاره به اعتقاد این مجموعه به استفاده از مربی خارجی افزود: به عقیده ما مربی خارجی در تیم‌هایی مثل صنعت نفت بهتر جوابگو بوده کما اینکه می‌بینیم در تیم‌هایی همانند شهرداری تبریز، مس کرمان و سپاهان اصفهان این مربیان نتایج قابل قبولی را کسب کردند.
وی احتمال حضور لوکا بوناچیچ را در تیم فوتبال صنعت نفت ضعیف دانست و گفت: در مورد این گزینه به اجماع نرسیده و باز هم تاکید می‌کنیم مربی ما از بین گزینه‌های پرتغالی، برزیلی و ایتالیایی انتخاب می‌شود.
خلیلی‌نیا خاطرنشان کرد: در دیدار مقابل نفت تهران هدایت تیم ما بر عهده مجتبی مرتضوی بوده ولی این احتمال وجود دارد که با صورت گرفتن توافق نهایی با سرمربی جدید، این مربی بازی دو تیم وزارت نفت را از نزدیک تماشا کند.
وی با حساس خواندن دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و نفت تهران تصریح کرد: مطمئناً تیم نفت به هیچ عنوان به دنبال عقب ماندن از کورس قهرمانی نبوده و ما نیز به دنبال آن هستیم که شرایط فعلی مجموعه را تغییر دهیم.
سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: میثم امیری تنها مصدوم ما در بازی مقابل نفت تهران بوده ضمن اینکه در این مسابقه حساس، لوون پاچاجیان را به دلیل محروم بودن در اختیار نداریم.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵ روز دوازدهم آذر ماه در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف نفت پایتخت می‌رود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *