اختصاص ۹۶ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های آبادان

خورنا: فرماندار ویژه آبادان از اختصا‌ص اعتبار ۹۶ میلیارد تومانی به تمام پروژه‌های آبادان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ‌در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان آبادان که در محل فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولان محلی و استانی برگزار شد با عرض تسلیت به‌مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع)، سید و سالار شهیدان اظهار داشت: با همکاری و تعامل بسیار خوب شهروندان و اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان به خوبی انجام گرفت.
وی افزود: در این راستا حدود ۹۸ درصد خانوارهای آبادانی در طرح سرشماری شرکت کرده و در این پوشش مطلوب، جمعیت شهرستان قریب به ۳۲۰ هزار نفر برآورد شد.
فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: امیدواریم با پرورش اطلاعات و آمار به دست آمده، بیش از پیش در راستای توسعه و عمران شهرستان گام برداریم.
وی اضافه کرد: همچنین از دستگاه‌ها می‌خواهیم با نظارت کامل بر پروژه‌های اجرایی خود در راستای تکمیل و جلوگیری از هدررفت منابع مالی گام‌های محکم‌تری بردارند.
ایلخاص‌زاده خاطرنشان کرد: در سال جاری سرجمع اعتبارات پروژه‌های مختلف در حال انجام و یا افتتاح شده بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان بوده که امیدواریم بتوانیم این میزان را تا پایان سال افزایش دهیم.
وی با اشاره به تعهدات اشتغال در شهرستان ادامه داد: در مدت هشت ماهه ابتدای سال جاری شهرستان متعهد به ایجاد ۶ هزار و ۳۳۳ فرصت شغلی در شهرستان بوده که از این میزان تعداد ۵ هزار و ۷۱۴ فرصت تحقق پیدا کرده و این آمار قابل قبول و مطلوب ارزیابی می‌شود.
فرماندار ویژه آبادان گفت: البته تاکنون حوزه‌های اشتغال ادارات حمل و نقل، شهرداری و مسکن وارد سامانه نشده که در این صورت ظرفیت فرصت‌های شغلی تحقق یافته در شهرستان بر مبنای تعیین شده پر می‌شود.
وی ادامه داد: در بحث تسهیلات مشاغل خانگی سهم شهرستان آبادان، ۶ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان بوده که در این راستا تعهد مربوط به شهرستان به ‌صورت ۱۰۰درصد انجام شده است.
ایلخاص‌زاده بیان کرد: توسعه همه‌جانبه شهرستان یکی از اهداف و برنامه‌های اصلی در دستور کار فرمانداری شهرستان است.
وی خاطرنشان کرد: البته این امر نیز نیازمند همکاری و تعامل همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی‌ست.
فرماندار ویژه آبادان اضافه کرد: در سال جاری کمیسیون بانوان فرمانداری آبادان در راستای فعالیت‌های مثبت و برنامه‌ریزی‌های مرتبط با بانوان، در استان خوزستان مقام اول را کسب کرده است.
وی در پایان اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و حضور مستمر مسئولان در جلسات از دیگر برنامه‌هایی‌ست که همواره باید در راستای توسعه و عمران شهری در بین دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *