نماینده آبادان از استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی در توسعه شهری خبر داد

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس بر استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی در بخش‌های توسعه و عمران شهری در آبادان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدحسین دهدشتی ‌در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان آبادان که در محل فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولان محلی و استانی برگزار شد با عرض تسلیت به‌مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع)، سید و سالار شهیدان اظهار داشت: متأسفانه برخی از مسئولان محلی در جلسات حضور پیدا نمی‌کنند و پاسخگوی عملکرد خود نیستند.
وی افزود: جلسات شورای اداری را به‌عنوان رفع تکلیف نگاه نکنیم.
نماینده مردم آبادان در مجلس تصریح کرد: فرمانداری شهرستان باید در راستای نظارت هر چه بیشتر بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان بر پاسخ‌گویی آنها تأکید کند.
وی اضافه کرد: شاید یکی از دلایلی که شهروندان را به سوی دفاتر نمایندگان مردم شهرستان در مجلس می‌کشاند، عدم‌پاسخگویی مسئولان است.
دهدشتی با بیان اینکه تشویق و تنبیه مدیران می‌تواند آنها را در پیشبرد اهداف توسعه و اجرایی‌شان سوق دهد گفت: باید از حضور صاحب‌نظران و دانشگاهیان در برنامه‌ها و تمهیدات توسعه‌ای شهر استفاده کرد.
وی ادامه داد: آبادان دارای ظرفیت‌های متعدد دانشگاهی ا‌ست که باید این امر با حمایت مسئولان مورد توجه ویژه قرار گیرد.
نماینده مردم آبادان در مجلس بیان کرد: وظیفه مسئولان به‌ویژه نمایندگان مردم در مجلس انتفاع و ارتقا سطح منطقه است و این امر باید به نحو هر چه مطلوب‌تر انجام شود.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از شهروندان از وضعیت کنده‌کاری‌های در سطح شهرستان گلایه دارند، تصریح کرد: ترمیم حفاری‌ها و کنده‌کاری‌های ایجاد شده در سطح شهر نیازمند تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط است که امیدواریم این مهم به زودی محقق شود.
دهدشتی همچنین به دانشگاه علوم پزشکی آبادان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته دانشگاه پزشکی حوزه‌های آبادان، ماهشهر، شادگان و خرمشهر از استان خوزستان تفکیک شده که این امر به‌مراتب ورود حوزه پزشکی متخصص را به‌منطقه به ارمغان خواهد آورد.
وی با اشاره به تکمیل پروژه فاضلاب در شهرستان خاطرنشان کرد: پروژه فاضلاب در شهرستان در دو بخش کوتاه‌مدت و بلندمدت به اجرا درمی‌آید که در بخش کوتاه‌مدت نیازمند تمهیدات و اقدامات مؤثر مسئولان آبفا و شهرداری شهرستان بوده و بخش بلندمدت آن ظرف سه سال آینده تکمیل می‌شود.
نماینده مردم آبادان در مجلس اظهار داشت: در راستای افزایش بهداشت منطقه نیز تاکنون رایزنی‌های متعددی نیز صورت گرفته که بیمارستان نفت و تأمین اجتماعی ظرف سه سال آینده آماده شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با حضور به موقع مسئولان در جلسات و تشکیل جلسات ماهانه و منظم شورای اداری شهرستان بیش از پیش در راستای توسعه و عمران بخش‌های مختلف شهری گام برداریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *