شمار قربانیان سیل بهبهان به ۱۲ نفر رسید/ تداوم توزیع اقلام ضروری

خورنا: فرماندار بهبهان از کشف جسد دوازدهمین قربانی سیل اخیر این شهرستان و ادامه توزیع اقلام ضروری میان سیل‌زدگان خبر داد.

فرهاد باذلی‎محبوب دقایقی پیش در گفت‎و‎گویی کوتاه با خبرنگار فارس در بهبهان از کشف دوازدهمین جسد قربانی حادثه سیل اخیر محور بهبهان – رامهرمز خبر داد و اظهار داشت: از روز پس از حادثه تیم‎های امدادی به دنبال کشف اجساد مفقودین بودند که امروز جسد یکی از مفقودان به نام مرحوم “امین طرح‌زاده” که دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان بود کشف شد.
وی افزود: همچنان نیروهای امدادی به دنبال کشف آخرین مفقودی اعلامی بوده و با تمام توان در حال جست‎و‎جو برای یافتن وی هستند.
فرماندار بهبهان خاطرنشان کرد: همچنین توزیع اقلام مصرفی به دست امدادگران هلال احمر در مناطق سیل زده ادامه داشته و نیازهای لازم نیز به مسئولان استان به منظور تامین هرجه سریعتر آنها اعلام شده است.
وی تصریح کرد: به دلیل اینکه آب برخی از مناطق هنوز زلال نشده، توزیع آب‎معدنی در آنها ادامه داشته و مشکلی در خصوص تأمین این آب نداریم.
باذلی‎محبوب در ادامه از برنامه‎ریزی برای امدادهای پزشکی به مناطق سیل‌زده نیز خبر داد و گفت: با برنامه‎ریزی‌های صورت گرفته، پزشکانی را به مناطق سیل‎زده خواهیم فرستاد تا بیماران احتمالی این مناطق را درمان و از شیوع بیماری در میان آنان جلوگیری کنند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال بارندگی در بهبهان، کمیته بحران در این شهرستان در آماده‎باش کامل به سر برده و با تمام توان خود از وقوع هرگونه اتفاق ناگواری در مناطق حادثه‎دیده جلوگیری خواهیم کرد.
فرماندار بهبهان با ابراز تأسف از حادثه ناگوار سیل و آسیب‌ رساندن جانی و مالی به اهالی این منطقه گفت: همه تلاش مسئولان در راستای جبران این خسارات و رفع مشکلات سیل‌زدگان است.
وی ادامه داد: البته این امر نیازمند حمایت و تعامل هر چه بیشتر مسئولان استانی‌ست که امیدواریم این مهم به‌زودی محقق شود.