مجروح شدن ۱۰ دانش‌آموز در تصادف جاده خرمشهر ـ اهواز

خورنا: رئیس پلیس راه خرمشهر از مجروح شدن ۱۰ دانش‌آموز در یک سانحه رانندگی در محور جاده خرمشهر اهواز خبر داد.

بهرام ذراتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: این حادثه براثر برخورد یک دستگاه تراکتور با سرویس مدارس روستاهای غرب کارون در محور خرمشهر اهواز رخ‌ داد که در این حادثه ۱۰ نفر از دانش‌آموزان دچار آسیب‌دیدگی و جراحات شدند.
وی افزود: این تراکتور که متعلق به یکی از روستاییان ساکن روستاهای کارون در حاشیه جاده خرمشهر اهواز است هنگامی‌که در محور مواصلاتی روستایی جاده امام جعفرصادق(ع) خرمشهر اهواز درحال دور زدن بود با یک مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان و معلمان برخورد کرد که این برخورد منجر به بروز یک حادثه و مجروح شدن ۱۰ نفر از دانش‌آموزان شد.
رئیس پلیس راه خرمشهر با بیان اینکه در اثر بی احتیاطی برخی از رانندگان و همچنین روستاییانی که در این جاده‌ها تردد می‌کنند گاهی شاهد چنین حوادثی هستیم، تصریح کرد: خوشبختانه حال عمومی همه مصدومان حادثه رضایت‌بخش بوده و به محض پایان گرفتن معاینه‌های پزشکی همگی آنان به منزل خود انتقال داده خواهند شد.
ذراتی خاطرنشان کرد: طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر، از میان این ۱۰ دانش‌آموز درمان سرپایی برای رسیدگی به جراحات برای پنج نفر از آنها در حال انجام و این مراحل درمانی در حال ادامه است.
وی با اشاره به اینکه از بین سایر دانش‌آموزان حاضر در مینی‌بوس سه نفر از آنها حال وخیمی دارند اظهار داشت: این افراد درحال حاضر تحت درمان قرار دارند و پنج یا شش نفر نیز با توجه به نزدیک بودن محل حادثه به شادگان به بیمارستان این شهر اعزام شده‌اند تا رسیدگی لازم به وضعیت آنها صورت گیرد.
رئیس پلیس راه خرمشهر در پایان با تأکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی و اعمال احتیاط از سوی رانندگان به ویژه در جاده‌ها گفت: رانندگان سرویس‌های مدارس به این دلیل که مسئول سلامت فرزندان مردم هستند باید در عمل به قوانین و مقررات بیشتر از سایر رانندگان به رعایت قوانین پایبند باشند.