احتمال معرفی آنتونیو اولیویرا برای سرمربی‌گری صنعت نفت

خورنا: اخبار رسیده از باشگاه صنعت نفت به احتمال بسیار زیاد “آنتونیو خوزه کونسیسائو اولیویرا” پرتغالی تا ۴۸ ساعت آینده سکان هدایت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بعد از جدایی غلامحسین پیروانی سرمربی سابق تیم صنعت نفت آبادان از این تیم گمانه‌زنی‌ها در خصوص سرمربی آینده این تیم آغاز شد.
در این حال با وجود شایع شدن نام عبدالصمد مرفاوی سرمربی سابق تیم‌های استقلال تهران و مس کرمان به عنوان سرمربی جدید تیم صنعت نفت آبادان، اما ظاهراً هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت به بهانه علاقه‌مندی تماشاگران آبادانی به آفردو سرمربی پرتغالی سابق این تیم و اینکه هواداران این باشگاه عموماً به گزینه‌های خارجی تمایل بیشتری دارند بررسی چند گزینه خارجی را در دستور کار خود قرار داد.
پس از جدایی پیروانی از تیم صنعت نفت با مشورتی که با کمیته فنی باشگاه، پیشکسوتان و برخی از کارشناسان انجام دادیم، همگی این اعتقاد را داشتند که در حال حاضر فضای کار برای مربیان داخلی چندان مناسب نیست و سرمربی خارجی می‌تواند عملکرد بهتری در تیم نفت داشته باشد.
بنا بر شنیده‌های خبرنگار فارس در آبادان در حال حاضر باشگاه نفت آبادان با گزینه‌ها از سه کشور پرتغال، برزیل و ایتالیا مذاکراتی را انجام داده است.
گزینه برزیلی دستیار “کارلوس آلبرتو پریه‌را” در جام جهانی ۱۹۹۴ بوده و به عنوان یک مدافع که همبازی پله نیز بوده ۶۵ بازی ملی را در کارنامه خود دارد.
گزینه ایتالیایی باشگاه صنعت نفت آبادان در سال ۲۰۱۱ هدایت تیم فوتبال “ویچنزا” را برعهده داشته و پیش از آن نیز سرمربی تیم “برشا” بوده است و گزینه پرتغالی نیز در سال‎های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ سرمربی تیم فوتبال الاتحادعربستان بوده است.
در این حال “آنتونیو خوزه کونسیسائو اولیویرا” ملقب به تونی به عنوان گزینه اصلی و قطعی تیم صنعت نفت آبادان نام برده می‌شود.
تونی ۶۵ ساله پیش از سرمربی‌گری الاتحاد عربستان، هدایت تیم‌های الاتفاق و الاهلی عربستان و همچنین تیم‌های سویای اسپانیا، بنفیکای پرتغال و بوردوی فرانسه را برعهده داشته است.
این در حالیست برخی هواداران تیم صنعت نفت آبادان عبدالصمد مرفاوی گزینه خوزستانی را ارجحتر از گزینه‌های خارجی عنوان می‌کنند.
برخی از این هواداران در تماس با دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در جنوب خوزستان خواستار جریان‌سازی و آگاهی بخشی بیشتر رسانه‌ها در خصوص نحوه گزینش سرمربی آتی تیم صنعت نفت آبادان هستند.
این عده خواستار پاسخگویی و اطلاع رسانی بهتر باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص روند انتخاب سرمربی جدید این باشگاه شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *