توضیحات داماد احمدی‌نژاد درباره دیدارش با محسن هاشمی

خورنا: مهدی خورشیدی در واکنش به نحوه انتشار خبر دیدارش با محسن هاشمی‌رفسنجانی توضیحاتی را ارائه کرد.

مهدی خورشیدی دبیر شورای مشاورین رئیس‌جمهوری و داماد احمدی‌نژاد در واکنش به نحوه انتشار برخی اخبار درباره دیدارش با محسن هاشمی، گفت: اینجانب کاملاً مستقل و به دور از هرگونه وابستگی به هر جریان سیاسی بوده و با دوستان اصول‌گرا و اصلاح‌طلب و شخصیت‌های مستقل سیاسی هم جلسات متعددی داشته و دارم.

اهم اظهارات وی به نقل از فارس به شرح زیر است:

*برخی رسانه‌ها به ناحق اینجانب را به واسطه‌گری میان احمدی‌نژاد و افراد دیگر متهم کردند که باید عرض کنم اصلا چنین موضوعی صحت ندارد.

*همانطور که رئیس‌جمهور و دولت مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی هستند اینجانب نیز به طور کامل مستقل و با دیدگاه‌های شخصی خودم کارها، ملاقات‌ها و اموراتم را انجام می‌دهم. این خارج از عرف و اخلاق رسانه‌ای است که به محض یک ملاقات کاملا عادی اقدام به تحلیل و گمانی‌زنی‌های غلط شود که البته این موضوع موجبات تنش‌های سیاسی و اجتماعی در جامعه را فراهم می‌سازد.

* از اینکه برخی از رسانه‌ها اینجانب را به عنوان نماینده جریان انحرافی در این ملاقات خطاب کردند واقعا دلخور و متأسف شدم؛ چراکه مواضع بنده در قبال جریان انحرافی و اقداماتشان همان مواضع قبلی است که اعلام کرده بودم.

* حاشیه‌سازی‌ها و فرافکنی‌ها هم به دور از چشم دستگاه قضایی نیست البته اگر از هر ابزاری به ضرر دولت هم استفاده شود مورد رضای خدای متعال نیست اگر قرار است از هر اقدام مذاکره و ملاقاتی به ضرر دولت و رئیس‌جمهور هم استفاده شود انصاف نیست.

* اصلاح‌طلبان ریشه‌دار و باسابقه کم نیستند کما اینکه در اصول‌گرایان هم اینطور است ما شخصیت‌هایی همچون ایت‌الله مهدوی کنی، ایت‌الله مصباح یزدی و یا عزیزان دیگری که هر یک به نوبه خود جزء استوانه‌های اعتقادی و سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی‌اند را داریم.