وزیر اطلاعات: به‌زودی اطلاعات خوبی درباره افراد فریب‌خورده ارایه خواهد شد

خورنا: وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که برخی رسانه‌های غربی گفته‌اند تعدادی از جاسوسان آمریکایی در منطقه دستگیر شده‌اند، گفت: این موضوع را بیش‌تر رسانه‌های غربی مطرح کرده‌اند و ظاهرا حزب‌الله لبنان این جاسوسان را دستگیر کرده است.

حیدر مصلحی ـ وزیر اطلاعات ـ عصر یک‌شنبه در حاشیه‌ی جلسه‌ی هیات دولت افزود: قدرت حزب‌الله لبنان فراتر از این اقدامات است.

او با بیان این که وزارت‌خانه‌ی متبوعش اشراف و تسلط کاملی بر کسانی که فریب خورده‌اند و همراهی با دشمن انجام داده‌اند دارد، اظهار کرد: آمریکا و موساد ترفندهایی برای جذب افراد به کار می‌گیرند و البته بیش‌تر این ترفندها نقش بر آب شده است و افراد فریب خورده دستگیر شده‌اند. به زودی اطلاعات خوبی ارایه خواهد شد.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی در مورد دستگیری عوامل ترور شهید شهریاری با توجه به فرارسیدن سالگرد شهادت وی گفت: این موضوع نیاز به کار بیش‌تری دارد.

وی هم‌چنین در پاسخ به سوالی در ارتباط با ترفندهای آمریکا برای جذب خبرنگاران از طریق شبکه‌های مجازی گفت: ما در این زمینه هشدار داده‌ایم؛ کار دشمن، دشمنی است و آن‌ها سعی می‌کنند برای خیلی از افراد دام ایجاد کنند و فقط مربوط به خبرنگاران نیست. بسیاری از دانشمندان ما که برای کارهای علمی‌شان به خارج از کشور سفر می‌کنند سر راه آن‌ها دام ایجاد می‌کنند و اقداماتی انجام می‌دهند که خوشبختانه بخش قابل توجهی از توطئه‌ی آن‌ها به شکست می‌انجامد.

مصلحی افزود: دشمنان با استفاده از شبکه مجازی به روش‌های مختلف سعی می‌کنند افراد را جذب کنند که خوشبختانه با اشراف خوب دستگاه‌های اطلاعاتی، بسیاری از این توطئه‌ها و طراحی‌ها نقش بر آب می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *