مربی بومی بهترین گزینه برای صنعت نفت است

خورنا: رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بهترین گزینه‌های هدایت تیم فوتبال نفت آبادان در حاضر مربیانی بومی مثل مجتبی مرتضوی هستند.

عباس سورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: انتخاب غلامحسین پیروانی از ابتدای راه اشتباه بوده و جدایی این مربی شیرازی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از مدت‌ها پیش محتمل بود.
وی از انتخاب جانشین برای مربی کنار رفته تیم فوتبال نفت آبادان گفت و اضافه کرد: در شرایط فعلی بهترین گزینه برای هدایت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مربی بومی و آشنا با جو منطقه است.
رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: دوستداران و هواداران همیشگی تیم فوتبال صنعت نفت همیشه به دنبال فرصت دادن به مربیان بومی بوده و از انتخاب یک مربی آبادانی برای هدایت تیم شهرشان حمایت می‌کنند.
وی با اشاره به قدرت فنی مجتبی مرتضوی؛ کمک‌مربی آبادانی تیم فوتبال صنعت نفت خاطرنشان کرد: مرتضوی از ابتدای فصل در کنار تیم بوده و با شرایط مجموعه و آمادگی فنی بازیکنان کاملاً آشنا است.
سورانی تصریح کرد: آخرین سرمربی آبادانی که بر روی نیمکت تیم فوتبال صنعت نفت نشست حبیب گله‌داری بود که به دلیل آنکه تیم را در اواسط فصل در اختیار گرفته بود در نتیجه گیری ناکام عمل کرد ولی مرتضوی از ابتدای راه در کنار مجموعه فعلی تیم صنعت نفت بوده است.
وی در پایان اضافه کرد: با حمایت از مربی آبادانی و ایجاد همدلی بین رسانه، هواداران و باشگاه می‌توانیم به خودی‌ها اعتماد کرده و فرصت بدهیم تا بیش از این شاهد ضربه خوردن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به واسطه حضور مربیان غیربومی نباشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *