ظرف کمتر از ۲۴ ساعت؛ زورگیر ماهشهری شناسایی و دستگیر شد

خورنا: مأموران کلانتری ۱۴ شهرک طالقانی ماهشهر ظرف کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع یک فقره زورگیری نافرجام، متهم این پرونده را شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

به گزارش خبرنگار خورنا، مأموران کلانتری ۱۴ شهرک طالقانی ماهشهر موفق شدند ظرف مدت کم‌تر از ۲۴ ساعت از وقوع زورگیری نافرجام در مسیر ماهشهر به چمران، متهم این پرونده را شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

در این حادثه، یکی از خبرنگاران ماهشهری طعمه یک سارق زورگیر قرار گرفت اما هوشیاری وی این راهزن را در رسیدن به هدف خود ناکام گذاشت.

این خبرنگار ماهشهری در این ارتباط به خورنا گفت: شب وقوع این حادثه در مسیر ماهشهر به چمران در حال بازگشت به منزل بودم که ابتدای این جاده، موسوم به پل جراحی متوجه حضور دو نفر مسافر شدم.

وی افزود: به لحاظ تاریکی هوا و احتمال اینکه هیچ خودرویی این دو نفر را سوار نخواهد کرد و از روی دلسوزی آنها را سوار خودروی خود کردم.

این خبرنگار ماهشهری ادامه داد: هنوز چند متری از محل سوار کردن آنها دور نشده بودم که فردی که عقب نشسته بود به بهانه این که از سوار شدن با من پشیمان شده با اصرار فراوان خواست که گوشه‌ای نگه دارم که پیاده شود.

وی تصریح کرد: به محض این که ماشین را کنار جاده نگه داشتم برخورد جسمی نامعلوم با پشت گردنم را احساس کردم و همزمان با آن نیز فردی که عقب خودرو نشسته بود با تهدید خواست که تمامی پول‌ها و وسایلی را که همراه دارم به او بدهم.

این خبرنگار ماهشهری خاطرنشان کرد: اما این سارق زورگیر از این نکته غافل مانده بود که من پیش از سوار کردن آنها شوکری را که همیشه به همراه دارم را برای احتیاط در دست چپ خود و زیر فرمان خودرو پنهان کرده‌ام.

وی ادامه داد: بنابراین با بیرون آورن شوکر و نشانه رفتن به سمت این سارق زورگیر، به شدت وحشت زده شد و درب خودرو را باز و به آن سوی جاده گریخت.

وی اظهار داشت: من نیز متعاقب او از خودرو پیاده شده و نفر دوم را که مات و مبهوت مانده بود را دستگیر و اقدام به تفتیش بدنی وی کردم.

این خبرنگار ماهشهری گفت: پس از تفتیش بدنی سارق دوم، از یک طرف به دلیل اینکه هیچ وسیله‌ای برای بستن دست و پای وی نداشتم و از طرف دیگر نیز به لحاظ این که هیچ خودرویی عبور نمی‌کرد که اقدام به گرفتن کمک کنم مجبور به رها کردن همدست سارق زورگیر و ترک محل حادثه شدم.

وی افزود: پس از گذشت کم‌تر از ۲۴ ساعت یکی دوستان در نیروی انتظامی با بنده تماس گرفت و اعلام کرد در این ارتباط متهمی دستگیر شده و در کلانتری ۱۴ شهرک طالقانی در بازداشت به سر می‌برد و از بنده خواست برای شناسایی این متهم به کلانتری مذکور مراجعه کنم.

این فعال عرصه مطبوعات گفت: پس از مراجعه به کلانتری ۱۴ شهرک طالقانی و مشاهده متهم متوجه شدم که این فرد همان فرد زورگیر است.

وی تأکید کرد: این سرعت عمل مأموران نیروی انتظامی جای تقدیر بسیار دارد چرا که با وجود اینکه هیچ سرنخی در اختیار آنها نبود و مشخصات ظاهری متهم را نیز در اختیار آنها قرار نداده بودم در کم‌ترین زمان ممکن موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.

این خبرنگار ماهشهری اضافه کرد: جا دارد از رییس محترم و پرسنل خدوم کلانتری ۱۴ شهرک طالقانی و همچنین فرمانده محترم منطقه انتظامی شهرستان ماهشهر و نیز دفتر نظارت همگانی بازرسی این فرماندهی که به طور ویژه پیگیر این پرونده بودند صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

شایان ذکر است «ح.ع» متهم این پرونده غیر از اقدام به زورگیری نافرجام از این خبرنگار ماهشهری چند گوشی تلفن همراه نیز از دیگر اشخاص به سرقت برده بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *