رویانیان: کمیته انضباطی و سازمان لیگ باید جریمه شوند نه باشگاه پرسپولیس

خورنا: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در انتقاد از رای کمیته انضباطی مبنی بر جریمه باشگاه به دلیل مسامحه گفت: باشگاه پرسپولیس قاطع‌ترین تصمیم را در مورد این بازیکنان اخذ کرد و اگر قرار است جریمه‌ای انجام شود، باید کمیته انضباطی و سازمان لیگ جریمه شوند نه باشگاه پرسپولیس.

محمد رویانیان افزود: متاسفانه کمیته انضباطی در گذشته در زمینه تخلفات انجام گرفته در بازی‌ها هیچ‌گونه برخورد قوی از خود نشان نداده و حالا یک باره تحت تاثیر جو رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس را که قاطع ترین تصمیم را در زمینه برخورد با بازیکنانش گرفته است متهم به مسامحه کرده و جریمه می‌کند و من یقین دارم که حکم این کمیته بر اساس اصول شرعی و اخلاقی نبوده و تنها تحت تاثیر جو رسانه‌ای اخذ شده است.

وی با انتقاد از شدید از زمان اعلام رای کمیته انصباطی افزود: اعلام رای کمیته انضباطی آن هم در شرایطی که تنها کمتر از شش ساعت به بازی حساس تیم پرسپولیس در جام حذفی باقی مانده، نشانگر چه چیزی است، حالا می‌خواهند با ضربه زدن به روحیه تیم، قاطعیت خودشان را نشان دهند؟!

وی خاطر نشان کرد: اگر در بازی‌های گذشته لیگ با بازیکنان متخلف که گاهی در زمین فوتبال از خجالت یکدیگر در می‌آیند و یا با در آوردن پوشش خود باعث جریحه‌دار شدن احساسات می‌شوند، برخورد جدی می‌شد، آن زمان می‌توانستیم بگوئیم رای امروز کمیته انضباطی قاطع است ولی وقتی می‌بینیم عملکرد در این زمینه‌ها ضعیف بوده، پس معلوم است رسانه‌ها و برخی برنامه‌های ورزشی برای کمیته انضباطی حکم صادر کرده‌اند.

رویانیان با طرح این پرسش که مسامحه باشگاه پرسپولیس که در رای کمیته انضباطی به آن اشاره شده است به چه معناست؟، گفت: تصمیمی که من به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس برای تنبیه دو بازیکن اخذ کردم بسیار قوی‌تر از حکم کمیته انضباطی بود و آیا اخراج دو بازیکن و ۵۵۰ میلیون تومان جریمه، مسامحه است؟

به نوشته سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ وی گفت: مسامحه کاری آیا در زمان من بوده یا در گذشته اتفاق افتاده است؟ اگر در زمان گذشته بوده چرا تاکنون برخورد نداشته‌اید و اگر در زمان مدیریت دو ماهه من است که قاطع‌ترین تصمیم برای برخورد با متخلفان اخذ شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: به جای این‌گونه صحبت‌ها باید ریشه اقدامات را در درست عمل نکردن به وظایف قانونی در سازمان لیگ و کمیته انضباطی جستجو کرد و اگر بنا بر جریمه است ابتدا باید آنها جریمه شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *