تجمع اعتراض‌آمیز همدانی­ها هنگام حضور معاون اول احمدی‌نژاد

خورنا: همزمان با سفر روز شنبه محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهوری به همدان جمعی از سپرده گذاران مؤسسه قرض‌الحسنه ورشکسته احسان الزهرا همدان در مقابل استانداری اقدام به برپایی یک تجمع اعتراض‌آمیز کردند.

این عده که پارچه نوشته‌هائی دردست داشتند نسبت به محقق نشدن وعده معاون اول رئیس‌جمهوری که در سفر چهارم دولت قول رفع مشکلات این مؤسسه و بازپرداخت سپرده‌های مردم را داده بود، اعتراض کردند.

معاون اول رئیس‌جمهوری در جلسه شورای اداری استان، برخلاف وعده خود که قول رفع مشکلات سپرده گذاران نزد مؤسسه احسان الزهرا همدان را داده بود گفت: دولت هیچ مسئولیتی در قبال افرادی که نزد این مؤسسه سپرده‌گذاری کرده اند، ندارد.

به نوشته روزنامه جمهوری اسلامی؛ وی در اظهارات عجیبی گفت: البته در سفر چهارم دولت به استان، رئیس‌جمهور دستور رفع این مشکل را داده بود و مقرر شد با هماهنگی معاون بانک مرکزی این مشکل رفع گردد ولی متأسفانه آقای “پورمحمدی” معاون بانک مرکزی به ناحق گرفتار شده (در زمینه اختلاس ۳ هزار میلیاردی) و این درحالی است که ما اطمینان داریم ایشان در این زمینه هیچ گناهی ندارد و گرفتارشدن وی باعث لاینحل‌ماندن مسئله مؤسسه احسان الزهرا نیز شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *