سردار وحیدی: جنگیدن را به آمریکا یاد می‌دهیم

خورنا: وزیر دفاع با بیان اینکه در صورت تعرض آمریکا به ایران جنگیدن را به آمریکا یاد می‌دهیم، گفت: بسیجیان به اسرائیل فرصت نفس کشیدن هم نمی‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد وحیدی پیش از ظهر امروز در رزمایش ۵۰ هزاری نفری فداییان انقلابی جهان اسلام در بوشهر اظهار داشت: دشمن باید به این سئوال پاسخ دهد که در صورت حمله به ایران خود را برای چه مدت نبرد و چه میزان غرق شدن ناوها و کشتی‌های خود آماده کرده است.
وی افزود: آمریکا گمان نکند در افغانستان و عراق جنگی کرده، در عراق که صدام عقب نشینی کرد و در افغانستان هم که کسی نبود که جنگی کند و در ویتنام نیز همه دیدند به چه وضعی دچار شدند.
وزیر دفاع ادامه داد: آمریکا و متحدانش بدانند ایران چنان قوی است که جنگی را نشان آمریکا می‌دهد که جنگیدن را یاد بگیرد و بداند جنگیدن و رزمنده یعنی چه.
وحیدی تصریح کرد: آمریکا در تاریخ ۶۰ سال بعد از جنگ دوم جهانی حدود ۱۰۰ عملیات نظامی داشته اما در هیچ‌کدام جنگی نکرده اما ایران مجهز به سلاح ایمان و عقیده با دیگران فرق می‌کند.
وزیر دفاع گفت: رژیم صهیونیستی برای چه تهدید می‌کند، خود را برای چند هزار موشک آماده کرده ۱۰ هزار، ۲۰ هزار، ۵۰ هزار، ۱۰۰ هزار،۱۵۰ هزار و یا بیشتر؟
وحیدی بیان کرد: رژیم صهیونیستی وقتی بخواهد تهدید خود علیه ایران اسلامی را عملی کند، رزمندگان بسیجی انتقام خون چند سال ظلم این رژیم علیه ملت‌های مظلوم را می‌گیرد.
وی افزود: رژیم صهیونیستی هنوز انتقام صبرا و شتیلا و نوار غزه را پس نداده و در صورت حمله به ایران انتقام این شهرها را از آنان می‌گیریم، حال اگر آماده جنگیدن هستند جلو بیایند.
وزیر دفاع تاکید کرد: بسیجیان جان بر کف ایران اسلامی در صورت حمله به اسرائیلی‌ها فرصت نفس کشیدن هم نمی‌دهند.
وحیدی گفت: توازن منطقه‌ای به ضرر اسرائیل به هم خورده چون شعارهایی که در دنیای اسلام سر داده می‌شود فضا را برای نفس کشیدن اسرائیل محدود می‌کند.
وی گفت: ایران اسلامی با اتکا به بسیج و وجود رهبری آزاد اندیش و فرزانه و شجاع، می‌رود تا وحدت امت اسلامی را به وجود بیاورد و تمدن اسلامی بر پایه عقلانیت، علم و اخلاق و آزادی فلسطین از چنگال دشمنان را شاهد باشیم.

پیام رزمایش ۵۰ هزار نفری آمادگی ایران برای دفاع از کشور است
وزیر دفاع با تبریک هفته بسیج گفت: پیام این رزمایش در کنار آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس این است که ما برای دفاع همه جانبه از وجب به وجب خاک ایران بزرگ آماده‌ایم.
وحیدی تاکید کرد: پیام دیگر این رزمایش این است که آب‌های خلیج فارس و عمان تا زمان حضور بسیجیان هرگز نمی‌تواند محل سوءاقدام دشمن قرار گیرد.
وی گفت: تصور دشمنان این است که ملت ایران را تهدید می‌کنند اما، بدانند ملت ایران تهدید پذیر نیست به این دلیل که بزرگ‌ترین ارزشش جهاد فی سبیل الله است.
وزیر دفاع اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، حضرت امام و مقام معظم رهبری ملت ایران تهدید پذیر نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *